پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی و رونالدو؛ جدال برای گل شماره 100

کد خبر : 62600  |  زمان ارسال : سه شنبه 26 بهمن 1395
اگرچه رونالدو در پایان فصل قبل فاصله زیادی با مسی ایجاد کرد، اما حالا ستاره آرژانتینی با درخشش در فصل جاری دوباره به CR7 نزدیک شده است.​​​​​​​

در شروع فصل همگان معتقد بودند که رونالدو اولین بازیکنی خواهد بود که در تاریخ لیگ قهرمانان به 100 گل خواهد رسید. اگرچه این لیونل مسی بود که رکورد 71 گل رائول را در سال 2014 از آن خود کرد، اما درخشش رونالدو در فصول اخیر باعث شد تا او تا پایان فصل قبل عدد 93 را در مقابل تعداد گلهای خود ثبت کند.

 

 

 

اما لیونل مسی در مرحله گروهی فصل جاری عملکرد بسیار خوبی داشت و در 5 بازی موفق به زدن 7 گل شد اما رونالدو نتوانست درخشش همیشگی خود را تکرار کند و تنها 2 گل به آمار خود اضافه کرد.

 

 

در حال حاضر رونالدو 433 دقیقه در باز کردن دروازه حریفان ناکام بوده اما با توجه به آنکه با زدن 44 گل در مراحل حذفی، گلزن ترین بازیکن همه ادوار به شمار می آید، هواداران رئال مادرید امیدوارند با درخشش او، راه گذشتن از سد ناپولی هموار شود.

 

 

در حال حاضر رونالدو با 95 و مسی با 93 گل، از شانس زیادی برای کسب عنوان اولین بازیکنی که به 100 گل می رسد برخوردارند و باید دید کدام یک موفق می شوند یک رکورد دیگر به تاریخ پرافتخار دوران ورزشی خود اضافه کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.