پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یک بازی دشوارتر در نوکمپ در انتظار PSG است !

کد خبر : 62633  |  زمان ارسال : چهارشنبه 27 بهمن 1395
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، پیروزی 4-0 تیمش را فوق العاده توصیف کرد اما به بازیکنان این تیم هشدار داد که نباید برای دیدار برگشت مغرور شوند.​​​​​​​

 در این دیدار پاریسی ها در نیمه اول با گل های آنخل دی ماریا و جولین دراکسلر پیش افتادند و یک گل دیگر از دی ماریا و گلزنی ادینسون کاوانی در نیمه دوم، یک پیروزی خاطره انگیز را برای شاگردان اونای امری رقم زد اما با توجه به اینکه دیدار برگشت در نوکمپ برگزار خواهد شد، خلیفی به بازیکنان تیمش هشدار داد که هنوز ماموریت شان تمام نشده است.
 
او به خبرنگاران گفت:" ما اینجا نیستیم تا به کسی پیام بدهیم. اما خیلی مهم بود که در این دیدار پیروز شویم و این پیروزی فوق العاده بود. پیروزی 4-0 مقابل بهترین تیم دنیا یعنی بارسا، با بهترین بازیکنان دنیا تقریبا غیرممکن است.
 

ما بازی فوق العاده ای ارائه دادیم. مربی، بازیکنان، کادر فنی و هواداران؛ همگی فوق العاده بودند. البته فقط نیمه اول تمام شده و هنوز یک نیمه دیگر باقی مانده است.
 
یک 95 دقیقه دیگر باقی مانده (بازی دیشب 5 دقیقه وقت اضافه داشت) که از این دیدار دشوارتر خواهد بود و ما باید کاملا آماده باشیم. امشب می توانیم کمی بیشتر جشن بگیریم اما برای بازی بعد آماده خواهیم شد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.