پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار: صعود غیرممکن است؛ نمی توانم به سوال شما پاسخ دهم!

کد خبر : 62641  |  زمان ارسال : چهارشنبه 27 بهمن 1395
نیمار به عنوان معدود بازیکن خوب بارسلونا در دیدار مقابل پاریس سن ژرمن، درخصوص شکست سنگین مقابل نماینده پاریس صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش 101greatgoals ، پس از بازی نا امید کننده بارسلونا در درو رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نیمار جونیور ستاره برزیلی بارسلونا که در دیدار شب گذشته از سوی اونای امری به او آزادی عمل بیشتری نسبت به مسی داده شده بود، در گفت و گو با رسانه ای برزیلی شانس صعود را غیر ممکن دانست.

 

علی رغم اینکه باتوجه به شکست 4-0، بارسلونا همچنان یک 90 دقیقه برای صعود به یک چهارم نهایی و حداقل دفاع از آبروی خود فرصت دارد، نیمار معتقد است که عملا شانسی برای جبران این شکست وجود نخواهد داشت و در این خصوص گفت:

عملا غیر ممکن است. ببینید، این یک بازی نامتعارف بود که به ندرت اتفاق می افتد ولی پاریس خوب بازی کرد. آن ها بازی فوق العاده ای ارائه کردند و به خوبی گل زدند. ما هم اکنون باید در مورد بازی بعدی بیاندیشیم و ببینیم که چه کار می توانیم بکنیم و سعی کنیم تا اوضاع را حل و فصل کنیم که کاری بسیار دشوار و عملا غیرممکن است ولی با این حال نمی توانیم تسلیم شدن خودمان را اعلام کنیم.

 

نیمار در ادامه در پاسخ به چگونگی آماده شدن بارسلونا برای بازی برگشت گفت:

آماده شدن برای چنین دیداری کار بسیار دشواری است چون 4 گل عقب هستیم و من گمان نمی کنم که تابحال خودم درچنین شرایطی بوده باشم. بنابراین نمی توانم به این سوال شما پاسخ دهم و تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که با حداکثر توان برای بازی برگشت آماده باشم تا مشکل را حل کنیم

 

 

نیمار در ادامه درخصوص شوکه شدن از این نتیجه گفت:

نه، ما می دانستیم که پی اس جی تیمی بزرگ است و بازیکنان خیلی خوبی دارد. ما خوب نبودیم و کار خودمان را به درستی انجام ندادیم و به همین دلیل از نتیجه متعجب شدیم.

 

نیمار در ادامه درخصوص قرار گرفتن در برابر هموطنان خود در تیم حریف گفت:

ما درخصوص این بازی زیاد صحبت نکردیم. من دوستی صمیمانه ای با مارکینیوش، سیلوا، مورا و ماکسل دارم. ما با هم صحبت کردیم چون برای مدتی بود که یکدیگر را ندیده بودیم ولی در مورد بازی خیلی صحبت نکردیم.

 

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.