پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا و مشکلی دیگر : تمدید قرار داد مسی هر چه زودتر بهتر !

کد خبر : 62670  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 بهمن 1395
مدیران باشگاه بارسلونا در حال حاضر نسبت به آینده مسی و تمایل بر تداوم حضورش در نیوکمپ اطمینان کامل ندارند.

یکی از پیامد های منفی شکست 4-0 بارسلونا برابر پاری سن ژرمن  و احتمال بالای وداع با لیگ قهرمانان در مرحله یک هشتم، آینده لیونل مسی 29 ساله است که ممکن است با دوری دوباره از توپ طلا، فوق ستاره آرژانتینی را به اتخاذ تصمیمی غافلگیر کننده وادار کند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در 30 ژوئن 2018 به اتمام می رسد و بارسلونا و مدیرانش از ترس رخ دادن برخی اتفاقات نا خوشایند بیش از پیش به دنبال تمدید قرارداد لئو هستند.

در راس این اصرار، رئیس باشگاه یعنی جوزپ ماریا بارتومئو قرار دارد که تا چندی پیش خبر می رسید تلاش خواهد کرد حداکثر تا پایان ماه مارس، بودجه لازم برای امضای قرارداد جدید و پیچیده با مسی را فراهم کند. اما حالا و طبق شنیده ها، بارتومئو تمایل دارد هر چه سریع تر این اتفاق رخ دهد. با دعوت از خورخه مسی، پدر لئو، آن طور که گفته می شود برنامه بر این است که تا هفته آینده مذاکرات به شکل جدی آغاز شده و توافقاتی میان دو طرف بر تضمین ماندن مسی حاصل شود.

گزارشات می گوید، مسی در اولین خواسته خود به دنبال تغییراتی در کادرفنی باشگاه و ایجاد پروژه ای است که به او و بارسلونا کمک کند تا در بالاترین سطح فوتبال اروپا باشند. اتفاقی که تقریبا دو سال است با لوئیز انریکه رخ نداده و موجب سرخوردگی بازیکنان مهم تیم به خصوص دارنده پنج توپ طلای فوئتبال جهان، لیونل مسی شده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.