پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه :اگر برای شما صعود بارسلونا سوال است بخوانید !

کد خبر : 62686  |  زمان ارسال : پنجشنبه 28 بهمن 1395
البرت ماسنو روزنامه نگار معروف اسپورت درباره احتمال صعود بارسلونا صحبت میکند و پاسخ به این سوال که بارسلونا میتواند به مرحله بعدی صعود کند یا نه ؟!

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا و پاریس سن ژرمن در یک دیدار بسیار عجیب و غریب با نتیجه 4 بر صفر بارسلونا را شکست داد اما تنها تیمی که بازی رفت را 4 بر صفر ببازد و درباره احتمال بازگشت با آن صحبت میشود بارسلونا است . البرت ماسنو روزنامه نگار معروف اسپورت درباره این موضوع صحیت کرده است .

 

او گفت :

بارسا میتواند پاریس را در بازی برگشت شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند ؟ چرا که نه ! , اگر به من گفته شود دیوانه ای باز مهم نیست چرا که بعضی مسائل وجود دارد که میگویند بارسلونا میتواند نتایج بدتر را نیز برگرداند , مشکلاتی برای خرید های جدید بارسلونا وجود دارد و آن هماهنگی و ربط نداشتن به سبک بارسلونا است اما باید یاداوری کنم که 5 بازی برای دیدار برابر پاریس فرصت است که میتواند اتفاقات زیادی رخ دهد . 

 

وی ادامه داد :

من میدانم که پاریس با 11 نفره دفاع خواهد کرد که گویا در این کار مهارت دارند اما برای بارسا مهم نیست , شما فکر کنید در نیمه اول بارسلونا با نتیجه 2 بر صفر به رختکن برود آن وقت حال و روز پاریسی ها چگونه خواهد بود ایا میتوانند تا آخر ادامه دهند ؟ , هواداران بارسلونا در نیوکمپ می توانند دو کار انجام دهند یکی سکوت و دیگری تشویق بی امان , اولی که مشخص است چه اتفاقی خواهد افتاد اما دومی اتفاق بیوفتد بسیار ترسناک است !

 

او ادامه داد :

بارسلونا در این فصل 40 بازی انجام داده است که در 11 بازی نتیجه ای را بدست آورده که اگر آن را در مقابل پاریس تکرار کند به مرحله بعدی میرود , حضور سه اژدها در خط حمله این اتفاق را قوت میبخشد , در نیوکمپ برای MSN هیچ غیر ممکنی وجود ندارد این را مطمئن باشید . بارسلونا برای رسیدن به پاریس 5 بازی را رو به رو دارد که میتواند در این 5 بازی به شرایط عادی و روحیه خوب خود برسد.

 

و او با این جمله به صحبت های خود پایان داد :

شنیدن صدای سرود بارسلونا و قهرمانی در نیوکمپ بسیار تنین انداز و روحیه بخش است اما اگر صعود بارسلونا اتفاق نیوفتاد مشکلی نیست چرا که این قانون فوتبال است !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.