پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ادعای آ اس: سمپائولی و والورده، گزینه های لالیگایی جانشینی انریکه

کد خبر : 62719  |  زمان ارسال : جمعه 29 بهمن 1395
در نشریات اسپانیایی، شانس خورخه سمپائولی برای هدایت بارسلونا بیش از سایر گزینه ها است.

در برهه فعلی هیچکس در باشگاه بارسلونا نمی خواهد درباره آینده نیمکتی که اکنون مدیریتش با لوئیز انریکه مارتینز است صحبت کند. 

 

واقعیت این است که شکست خرد کننده 4-0 برابر پاری سن ژرمن، برخی تصمیم ها در خصوص ادامه همکاری با انریکه را با مشکل مواجه کرده و چه بسا اگر او نتواند با یک معجزه بارسلونا را به لیگ قهرمانان باز گرداند، مدیریت  باشگاه اصراری به تمدید قرارداد او که در انتهای فصل جاری به اتمام می رسد، نخواهد داشت. 

 

طبق گزارشی که نشریه آ اس ارائه کرده، خورخه سمپائولی (مربی آرژانتینی سویا) و ارنستو والورده (مربی اسپانیایی اتلتیک بیلبائو) دو گزینه لالیگایی باشگاه بارسلونا برای فصل آینده و جانشینی لوئیز انریکه هستند که نسبت به اوزه بیو (مربی اسپانیایی رئال سوسیداد) و سایرین، شانس بیشتری برای هدایت بلوگرانا دارند. 

 

سمپائولی به دلیل تعریف و تمجید ها و رابطه صمیمانه ای که با مهره های اهل آمریکای جنوبی بارسلونا نظیر لیونل مسی، خاویر ماسکرانو، نیمار و سوارز دارد، بیش از هر شخص دیگری به نیمکت بارسلونا نزدیک است و نکته جالب توجه اینجاست که توانسته خود را بالاتر از رونالد کومان و دیگر مربیان بارسایی موفق، در دل هواداران نیز جا دهد. در نظرسنجی که در وبسایت مارکا به تازگی صورت گرفته، سمپائولی با اختلافی قابل توجه نسبت به سایر گزینه ها از سوی هواداران به عنوان مربی ایده آل فصل آینده معرفی شده است.

 

خورخه سمپائولی - خاویر ماسکرانو - نیمار


دیگر گزینه، ارنستو والورده، بازیکن سابق بارسلونا است که توانسته در اتلتیک بیلبائو توجه مدیران بارسا را به خود جلب کند. تیم او فوتبال هجومی و مالکانه ارائه می دهد و به خوبی با سبک کار در بارسلونا آشنایی دارد. آندونی زوبی زارتا، مدیر ورزشی پیشین بارسلونا بین سال های 2010 تا 2015 تلاش زیادی کرد تا والورده را به نیوکمپ بیاورد اما به هر نحوی این امکان فراهم نشد. والورده که تیم هایش با موفقیت و کسب جام خیلی رابطه نزدیکی ندارند طی سالیان اخیر همواره یکی از پلن های مدیریتی بارسلونا بوده و بعید نیست با پافشاری مدیران بیلبائو به تداوم حضورش، او یک بار دیگر تنها نامش در لیست بارسا بوده و در نهایت مربی انتخابی دیگر باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.