سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالدو: چگونه از بارسلونا جدا شدم؟

کد خبر : 62746  |  زمان ارسال : شنبه 30 بهمن 1395
رونالدوی برزیلی فصل 96-97 با پیراهن بارسلونا و به عنوان یک پدیده جهانی خود را مشهور کرد؛ اما دوران حضور او در بارسا تنها یک فصل به طول انجامید.

 ستاره پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل به انتقاد از سران باشگاه بارسلونا پرداخت و تاکید کرد دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارند که قرارداد بازیکنان را تعیین می‌کنند.
 رونالدو برزیلی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال جهان به شمار می‌آید. او سابقه بازی کردن برای هر دو تیم بزرگ فوتبال اسپانیا یعنی رئال‌ مادرید و بارسلونا را در کارنامه دارد.
                                                        

به نظر می‌رسد رونالدو از حضور خود در بارسلونا راضی نیست. او در سخنانی به انتقاد از این باشگاه اسپانیایی پرداخت و گفت‌:« حضورم در بارسلونا تجربه خوبی بود اما نمی‌توانستم به حضورم در این تیم ادامه‌ بدهم. سران باشگاه با من برای تمدید قراردادم به توافق رسیدند اما یک بند مسخره در قراردادم وجود داشت تا جایی که اگر باشگاهی پیشنهاد ۲۹ میلیون دلاری به من می‌داد، باید راهی آن باشگاه می‌شدم.»
 
او ادامه‌ داد:« مذاکرات باشگاه بارسلونا با بازیکنان، بسیار پیچیده است. اکنون هم چنین رویه‌ای ادامه‌ دارد و قرارداد نیمار، بهترین مثال در این زمینه است. به نظر می‌رسد در این باشگاه دست‌های پشت پرده‌ای وجود دارد که قرارداد بازیکنان را امضا می‌کنند. اطمینان دارم به زودی کسانی که چنین شرایطی را به وجود آوردند تاوان کارشان را پس می‌دهند.»

 

منبع : ورزش 3

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.