پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده کاملا مناسب سبک بارسلونا است

کد خبر : 62757  |  زمان ارسال : شنبه 30 بهمن 1395
یاگو هررین، به شایعه حضور ارنستو والورده در بارسلونا واکنش نشان داد.

شکست در پاریس، آینده مربیگری لوئیز انریکه در بارسلونا را تحت الشعاع قرار داده است، به نوعی که نام ارنستو والورده، سرمربی با تجربه اتلتیک بیلبائو که سابقه 2 فصل حضور در بارسلونا را در دوران بازی خود داشته نیز نزدیک نیمکت بارسا مطرح می شود.

 

به گزارش موندو دپورتیوو، در واکنش به این شایعات و لینک شدن والورده به بارسلونا، یاگو هررین دروازه بان 29 ساله بیلبائو در این خصوص به اسپورتس کوپه گفت:

 

والورده را کاملا متناسب با سبک و فلسفه بارسلونا می دانم. مربی با ایده و با شخصیتی است که تیم های تحت هدایت او منظم بازی می کنند. او مدیریت مهره ها را بلد است. در بیلبائو من کمتر از گورخا ایرایزوز بازی می کنم اما با این حال مربی با من صحبت می کند و به من دلگرمی می دهد. خوشحال بودن تمام نفرات یک تیم بزرگ در فوتبال امروز دشوار است.

نمی توان رای به حذف قطعی بارسلونا داد. اطمینان دارم اگر یک تیم بتواند شکست 4-0 را برگرداند به ویژه در خانه، آن تیم بارسلونا است. من و بیلبائو پیش تر تجربه کنونی پاری سن ژرمن را داشته ایم. در مسابقه سوپرجام فصل پیش که ما در خانه 4-0 پیروز شدیم، در بازی برگشت حقیقتا تا دقیقه 70 که بارسا فقط یک گل زده بود هم مضطرب بودیم. بازیکنان بارسلونا می دانند از لحظات بازی برگشت با پی اس جی چگونه استفاده کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.