پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه نقل و انتقالات : آخرین وضعیت انتقال ستاره ی رئال مادرید به بارسلونا !

کد خبر : 62843  |  زمان ارسال : دوشنبه 2 اسفند 1395
فلورینتینیو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید نگران پیوستن ستاره ی تیمش به بارسلونا است !

اختصاصی بارسا نیوز - فلورینتینیو پرز میترسد ستاره ی مالاگایی تیمش با توجه به عدم اعتماد زیدان به بارسلونا بپیوندد !

 

به گزارش موندو دپورتیوو , فلورینتینیو پرز رئیس رئال مادرید متقاعد شده است که فرانسیکو آلارکون ایسکو قصد تمدید قراردادش را با این تیم ندارد . قرارداد ایسکو در ژوئن سال 2018 به اتمام میرود و این میتواند آغاز ورود او به بارسلونا باشد .

 

Florentino Perez - فلورنتینو پرز

 

ایسکو که متولد مالاگا است پیش از پیوستن به رئال مادرید در تیم مالاگا بازی میکرد . این هافبک جوان در آستانه ی پیوستن به بارسلونا قرارداد داشت اما آندونی زوبی زارتا مدیر ورزشی وقت بارسلونا از امضای قرارداد با این بازیکن منصرف شد . جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا این بازیکن را برای تیم دوست داشت که در نهایت اتفاق نیوفتاد .

 

isco

 

مانولو لاما به بارسلونا تاکید دارد !

مانولو لاما روزنامه نگاری که روابط نزدیکی با ایسکو دارد یکشنبه شب از انتقال این بازیکن به بارسلونا در کوپه نوشت . این روزنامه نگار معتقد است اگر زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید به ایسکو بیشتر بازی ندهد آینده ی او در رئال مادرید نامشخص خواهد بود و در ماه ژوئن آینده او تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت .

 

ایسکو بارسلونا

 

مشکل رئال مادرید این است که نمیخواهد ایسکو به بارسلونا بپیوندد . از طرفی در قرارداد ایسکو بندی وجود ندارد تا مانند دی ماریا از پیوستن این بازیکن به بارسلونا جلوگیری کند .

 

رئال مادرید 1 سال فرصت دارد تا قرارداد این بازیکن را تمدید کند و یا باید با او به صورت رایگان خداحافظی نماید . فلورینتینو پرز اما در این مدت به ایسکو فشار خواهد آورد .

 

isco real madrid

 

یک راه حل دیگر این است که رئال مادرید اقدام به فروش این بازیکن به یوونتوس یا منچسترسیتی نماید . البته انتقال ایسکو به یوونتوس میتواند باعث شود تا هزینه ی انتقال دیبالا کمتر شود .

 

در حال حاضر ایسکو و فلورینیتیو پرز یک بازی جالب راه انداخته اند اما کلید توقف آن زیدان است . حتی فکر پیوستن ایسکو به بارسلونا باعث میشود پرز حسابی عصبانی شود !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.