پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : سرمربی سلتیک برای خرید بازیکن دست به دامن لوئیس سوارز شد !

کد خبر : 62860  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 اسفند 1395
جمله ای که برندان راجرز برای متقاعد کردن موسی دمبله استفاده کرد بسیار جالب است.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش منبع اسکاتلندی دیلی رکورد، مدیر برنامه های موسی دمبله راز پیوستن این ستاره جوان دنیای فوتبال به سلتیک اسکاتلند را با فاش کردن تماس تلفنی و جمله جالب برندان راجرز بیان کرد.

 

موسی دمبله ستاره 20 ساله فرانسوی باشگاه سلتیک باتوجه به داشتن علاقه مندان زیادی از سرتاسر اروپا درنهایت راهی سلتیک شد که پای لوئیس سوارز به این انتقال باز شده است!

 

 

ممدی فوفانا در گفت و گو با دیلی رکورد بیان کرد:

برندان راجرز واقعا صادقانه و روشن حرف زد و گفت که سلتیک نمی تواند مبلغ پیشنهادی باشگاه های دیگر را به موسی پرداخت کند. او حتی سایر پیشنهادات را می دانست و واقعا می دانست که چه خبر است. اما چیزی که او به موسی وعده داد جالب بود چون موسی فرصت بازی کردن به دست می آورد و می توانست به بازیکنی بهتر تبدیل شود و این شرایط برای او تا زمانی که مایل به حضور در سلتیک باشد ادامه دار است.

 

فوفانا در ادامه درخصوص جمله ای جالب از سوی برندان راجرز گفت:

او گفت که اگر به من اعتقاد ندارید گوشی را بردارید و با لوئیس سوارز تماس بگیرید و از او بپرسید که در مورد من چگونه فکر می کند. می توانید همین سوال را از رحیم استرلینگ نیز بپرسید. من بازیکنان زیادی را بزرگ کرده ام که می توانید از آن ها بپرسید. گفت که شما در زندگی پول خودتان را بدست خواهید آورد ولی درحال حاضر موسی به چیزی بزرگ تر از پول نیاز دارد که چیزی جز بازی کردن نیست. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.