پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: بارسلونا با وراتی در فورمنترا ملاقات کرد؛ شرط انتقال به نیوکمپ!

کد خبر : 62864  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 اسفند 1395
بارسلونا برای سال هاست که وراتی را زیر نظر دارد اما هم اکنون در کمال ناامیدی امیدواری وجود دارد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق دو گزارش مجزای اسپورت، مارکو وراتی انتقالش به بارسلونا تحت شرایطی حتمی خواهد بود چون مارکو پیش از این پای میز مذاکره با بارسلونا نشسته است.

 

مارکو وراتی بازیکنی است که همواره موردتوجه باشگاه بارسلونا قرار داشته و پاریس سن ژرمن خوش شانس بود که مارکو را زمانی از چنگ بارسلونا ربود که آبی اناری ها بهترین خط هافبک جهان را دراختیار داشتند.

 

مارکو در سال 2012 و زمانی که تنها 19 سال سن داشت به فرانسه نقل مکان کرد و بارسلونا از همان زمان تاکنون به دنبالش بوده است. اما جدی ترین تلاش بارسلونا برای جذب وراتی در تابستان 2016 انجام شد جایی که در فورمنترا، آریدو برایدا به عنوان مدیر باشگاه با وراتی ملاقاتی را جهت گفت و گو و آینده اش ترتیب داد.

 

برایدا در اولین تابستان حضورش در بارسلونا نسبت به جذب مارکو به باشگاه توصیه کرد اما بارسلونا برای خرید آردا توران گام برداشت. در تابستان اخیر نیز پیش از آغاز فصل جاری، بارسلونا می توانست با کمک آریدو برایدا مارکو را جذب کند ولی رابرت فرناندز برای جذب بازیکن در پست های دیگر اقدام کرد تا درنهایت آندره گومز به عنوان بازیکن موردنظر انریکه در پست هافبک جذب شد.

 

آریدو برایدا - Braida

 

وراتی که برای سال هاست برای تعطیلات به فرمونترا می رود، با برایدا ملاقاتی داشت که در انجا برایدا از تمایل مارکو برای پیوستن به بارسلونادر صورت اجازه پی اس جی از این بازیکن سوال پرسید که برایدا فهمید مارکو از بازی در لیگ 1 فرانسه خسته شده است و قصد دارد برای رسیدن به موفقیت های ورزشی پاریس را ترک کند.

 

از این رو، مارکو در تابستان 2016 درخصوص شک و تردید هایش در مورد پروژه پاریسی ها با سران باشگاه به گفت و گو نشست و خواسته هایش را بیان نمود که از این رو پاریسی ها تصمیم به تمدید قرارداد او و متقاعد کردنش گرفتند که نتیجه نیز داد.

 

ولی با این حال، پاریسی ها در ماه آگوست قرارداد مارکو را تا سال 2021 تمدید کردند ولی با این حال مدیر برنامه های وراتی مجددا به باشگاه اخطار داد که در صورت ناموفق بودن پروژه پاریس برای فتح لیگ قهرمانان اروپا، وراتی پاریس را ترک خواهد کرد که پس از برتری 4-0 پاریس مقابل بارسلونا نظر وراتی عوض شد.

 

 

بنابراین آنچه که هم اکنون مشخص است این می باشد که وراتی در صورت برآورده نشدن خواسته اش مبنی بر موفقیت پاریس در کسب قهرمانی اروپا، این باشگاه را ترک خواهد کرد و بارسلونا تحت این شرط خواهد توانست مارکو را به خدمت بگیرد بازیکنی که طبق گفته های بلیز متوئیدی، اینیستا او را در جرین دیدار پی اس جی مقابل بارسلونا در پارک دوپرنس به عنوان جانشین خود قبول کرده است. متن خبر در اینجا

 

اما تنها مشکل پیش رو درصورت برآورده شدن این شرط این است که امکان دارد پاریسی ها پای میز مذاکره ننشینند همانگونه که ناصر الخلیفی با طعنه زدن به چلسی با بیان تلف نکردن وقت، پای میز مذاکره برای انتقال مارکینیوش به استمفوردبریج ننشست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.