پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: انریکه بیش از برد نیاز به شیوه جدیدی برای برد دارد؛ شادی دردناک مسی!

کد خبر : 62866  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 اسفند 1395
گیلم بالاگ کارشناس بخش اسپانیایی اسکای اسپورتس به بررسی هفته 23 لالیگا پرداخت.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسکای اسپورتس، گیلم بالاگ در ادامه کارشناسی رقابت های لالیگا پس از بازگشت مجدد به این بخش، درخصوص بازی هفته 23 بارسلونا مقابل لگانس مطالبی را بیان کرد.

 

گیلم بالاگ درخصوص بازی ضعیف بارسلونا مقابل لگانس که با برد دقایق پایانی آبی اناری ها با گل مسی از روی نقطه پنالتی همراه بود گفت:

برای تیمی که اساس موفقیت هایش خط میانی بوده، دیدن 15 ترکیب متفاوت در خط میانی در طول فصل جاری لالیگا تقریبا دردناک است. جوهره و ماهیت بازی و فلسفه بارسلونا خط هافبک است که با بازیکنانی چون مسی و سایرین در خط حمله ارتباط خیلی بهتری داشتند. اما این جوهره کم کم در حال نابودی است. این دو لایه در حال دور شدن از یکدیگر هستند و انچه که ما شاهدش هستیم تیمی است که صرفا متکی به سه ستاره جلوی زمین خودش است.

 

 

بالاگ در ادامه درخصوص شادی پس از گل مسی از روی نقطه پنالتی گفت:

شادی های پس از گل مسی به ویزه روی گل دوم که از نقطه پنالتی به ثمر رسید، وضوحا نشان می دهد که بارسلونا در شرایط و وضعیت خوبی قرار ندارد و به تیمی تبدیل شده که فاقد اعتماد به نفس لازم و نشاط در بازیست. بدیهی است که این وضع بازی صرفا به دلیل شکست 4-0 مقابل پی اس جی نبوده بلکه به دلیل وضعیت تیم است و به همین دلیل مسی پس از به ثمر رساندن پنالتی جشن نگرفت و من مسی را همانند کسی دیدم که با خود می گفت: "ما داریم چکار می کنیم، چرا اینگونه بازی می کنیم و چرا این بازی را زودتر برنده نشدیم."

 

 

بالاگ در ادامه به درخشش مارک آندره تراشتگن به جنبه مثبت بارسلونا نیز اشاره داشت و گفت:

توجه داشته باشیم که نکته مثبت دیگر درخشش تراشتگن است که درحال حاضر عملکردی درخشان دارد. هم اکنون در تیم بارسلونا تنها یک کاتالونیایی یا اسپانیایی حضور دارد. پیش از اینکه آینده بارسلونا توسط بازیکنانی رقم خورده بود که صفوف آکادمی و تیم B را برای رسیدن به تیم اصلی طی کرده بودند. در بازی یکشنبه فقط مسی و روبرتو در ترکیب ابتدایی از این فاکتور برخوردار بودند و این نیز تاحدودی سردرگمی موجود در تیم را توضیح می دهد. چیزی که هم اکنون شاهدش هستیم دور شدن بارسلونا از چنین مکانیزمی است و شرایط درحال تبدیل شدن به فصول آخر فرانک رایکارد است.

 

تیمی که زیاد می برد هم اکنون فراموش کرده که رمز بردهایش چه بوده است. بارسلونا به شدت نیازمند پیدا کردن انگیزه های جدید است و به جرات می توانم بگویم که نیازمند روشی دیگر برای رسیدن به پیروزیست.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.