پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: مشکل بارسلونا تنها درون زمین نیست!؛ وضعیت تمدید قرارداد مسی

کد خبر : 62872  |  زمان ارسال : سه شنبه 3 اسفند 1395
کارشناس اسکای اسپورتس در بررسی مفصل بارسلونا درخصوص تمدید قرارداد مسی نیز صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز گیلم بالاگ در بخش هفتگی لالیگایی خود در اسکای اسپورتس، درخصوص وضعیت کلی بارسلونا صحبت کرد که در بخشی از ان درخصوص تمدید قرارداد لیونل مسی و همچنین مشکلات بارسلونا در درون و بیرون زمین صحبت کرد.

 

بالاگ درخصوص وضعیت تمدید قرارداد مسی گفت:

بارتومئو به عنوان رئیس باشگاه و لیونل مسی به صورت تلفنی گفت و گویی داشتند و جلسه ای برای آغاز مذاکرات حضوری برگزار خواهد شد ولی هنوز به این مرحله نرسیده اند اگرچه که پدر مسی در بارسلونا حضور دارد و اگر برای مدتی دیگر باقی بماند قطعا این جلسه ظرف چند روز آینده برگزار خواهد شد.

 

 

بالاگ در ادامه مجددا به بحث مشکلات بارسلونا بازگشت و در این خصوص گفت:

بسیاری از مردم می گویند که مشکل بارسلونا گذراست و یک نوسان زودگذر است و اگر مسی، نیمار و سوارز شروع به گلزنی کنند همه چیز دوباره مرتب می شود ولی من شخصا احساس می کنم که از لحاظ فوتبالی مشکلاتی وجود دارد که من در این مدت به آن اشاره داشته ام یعنی بدون درنظر گرفتن مثلث تهاجمی، تیم فاقد شخصیت خود است یعنی تیمی که در ان تغییرات بیش از اندازه ای وجود دارد و فوتبال بر اساس بازی مستقیم انجام می شود که هافبک ها در آن نادیده گرفته شده اند.

همچنین مشکلی ساختاری در بارسلونا وجود دارد به این معنا که هم در زمینه فوتبالی و هم احساسی، تیم فقدان حضور شخصیت های بزرگ و قوی را حس می کند که چنین افرادی در تیم به اندازه کفی حضور ندارند تا در زمان موردنیاز تیم را در بحران کمک کنند.

 

 

بالاگ همچنین با زیر سوال بردن روند اداره لاماسیا گفت:

در همین حال، بسیاری از تصمیمات اخیر در لاماسیا باشگاه را تحت تاثیر قرار داده است که نمونه آن دادن نقش های کلیدی جهت هدایت تیم به بازیکنان قدیمی است که دید و ایده توسعه دهنده بودن آن ها مدنظر قرار نمی گیرد. همچنین وظایفی به دویتان رئیس باشگاه داده شده که روی اصول ارزشی داده نشده اند. بنابراین مشکلات بارسلونا فقط در درون زمین نیست.

 

بالاگ در ادامه مجددا به نارضایتی بازیکنان کلیدی اشاره داشت و گفت:

بازیکنانی چون بوسکتس، اینیستا به عنوان رهبران رختکن تیم که قطعا درخصوص تاکتیک مشورت دارند، ماهرانه اعتراض خود را نسبت به تاکتیک بازی مقابل پی اس جی اعلام کردند. خیلی از بازیکنان نمی دانند که چه اتفاقی برای راکیتیچ افتاده است و اینکه چرا در بسیاری از بازی ها ناپدید شد و چرا تا این حد به آندره گومز بها داده می شود و در اولویت قرار دارد.

شاید بدتر از همه این باشد که از برخی  بازیکنان به درستی بازی گرفته نمی شود. همه این ها نشان می دهد که بارسلونا نیاز به تغییر در نوع بازی و مربی خود دارد اگرچه که باید در ارائه نکردن پیشنهاد ادامه همکاری به کسی که 8 قهرمانی از 10 قهرمانی ممکن را فتح کرده است شجاع باشید. به هر حال این کاری است که بارسلونا باید انجام دهد و درحالی که می گویند هیچ پلن بی برای نیمکت وجود ندارد ولی آن ها در فکر آینده تیم و کمک گرفتن از فردی جدید برای هدایت تیم هستند. انریکه می خواهد دستیارش اونزوئه هدایت تیم را برعهده بگیرد ولی او از حمایت کافی درون باشگاهی برخوردار نیست. بنابراین تماشا کردن چنین فضایی در بارسلونا طی چند ماه آینده جالب است. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.