پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه نقل و انتقالات : جزئیات تمدید قرارداد ایوان راکیتیچ فاش شد !

کد خبر : 62891  |  زمان ارسال : چهارشنبه 4 اسفند 1395
ایوان راکیتیچ هافبک کروات بارسلونا به شایعات پایان داد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، ایوان راکیتیچ برای تمدید قرارداد با باشگاه بارسلونا تا سال 2021 به توافق نهایی رسید و ایوان به دوران حضور خود در نیوکمپ ادامه خواهد داد.

 

طبق گزارش منابع اسپورت، ایوان با بهتر شدن دستمزد به زودی و ظرف روزهای آینده قرارداد 4 ساله جدید خود را امضا خواهد کرد دتا هافبک 29 ساله فعلی بارسلونا تا 33 سالگی در بارسلونا ماندگار شود مگر آنکه تیمی برای خرید او اقدام نماید.

 

اسپورت طبق گزارش منابع درون باشگاهی خود اطمینان یافته که مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا و مدیر برنامه های ایوان به نام آرتورو کانالس برای مدتی در انتهای سال 2016 در مذاکره جهت تمدید قرارداد به سر می بردند تا اینکه هم اکنون پس از گذشت تقریبا دو ماه این توافق به سرانجام رسید.

 

ایوان در سال 2014 با 18 میلیون یورو به اضافه 3 میلیون متغیر از سویا به بارسلونا پیوست و اخیرا به منچستر یونایتد و یوونتوس لینک شده بود.

 

طبق گزارش:

باشگاه بارسلونا قصد دارد تا این تمدید را طی هفته های آینده و پس از مشخص شدن وضعیت تیم اصلی در رقابت های لیگ قهرمانان انجام دهد و انتظار می رود در اواخر ماه مارس و قبل از استراحت بازی های ملی صورت بپذیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.