پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

احتمال بازگشت جرارد دلوفئو به بارسلونا قوت گرفت !

کد خبر : 62901  |  زمان ارسال : چهارشنبه 4 اسفند 1395
جرارد دلوفئو آینده خود را در گرو تصمیم باشگاه بارسلونا می بیند.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش Fourfourtwo، جرارد دلوفئو با شروعی درخشان در میلان ایتالیا به نظر می رسد که بتواند سران بارسلونا را برای بازگشت به نیوکمپ شگفت زده کند.

 

جرارد که در ژانویه با انتقالی قرضی از اورتون راهی میلان شده، اولین گل خود را برای این باشگاه ایتالیایی در جریان برتری 2-1 مقابل فیورنتینا به ثمر رساند که به نظر می رسد شروع خوبی برای او بوده باشد.

 

جرارد دلوفئو - Gerard Deulofeu

 

دلوفوئو به عنوان بازیکنی 20 ساله که در سال 2015 از نیوکمپ راهی اورتون شده بود احتمال می رود که انتقال خود به میلان را در انتهای فصل دائمی کند اما مدیر برنامه های جرارد نظر دیگری داشت و از بند بازخریدی در قرارداد فروشش به اورتون خبر داد.

 

کارواخال مدیر برنامه های جرارد دلوفئو درخصوص وجود بند بازگشت در قرارداد فروش دلوفئو به اروتون گفت:

تاکنون کسی از باشگاه بارسلونا با ما تماسی نگرفته ولی مشخصا آینده جرارد به تصمیم بارسلونا بستگی خواهد داشت چونکه آن ها بند بازخرید را در قراردادش گنجانده بودند. همسر جرارد در بارسلونا مانده است، او باردار است و واقعا نمی تواند درحال حاضر سفر کند پس در نتیجه دخترش در بارسلونا به دنیا خواهد آمد. درحال حاضر نمی توان نسبت به بازخریدش اطمینان داشت چون بارسلونادر حال حاضر به چیزهای دیگری فکر می کند. آن ها نیاز دارند تا دوباره در لالیگا روی پای خودشان بایستند و شکست سنگین 4-0 مقابل پی اس جی را جبران کنند.

 

 

او در ادامه درخصوص وضعیت دلوفئو و رضایتش از زندگی در میلان گفت:

دلوفئو از بودن در میلان خوشحال است و بنابراین من قطعا در متقاعد کردنش برای ماندن در میلان پس از قرارداد قرضی اش نقشی نخواهم داشت. ما تقریبا با هم صحبت می کنیم و به نظر می رسد که از نحوه استارتش در میلان هیجان زده است. تیم استقبال خوبی از او داشت و جرارد نیز شهر، باشگاه و هواداران میلان را دوست دارد. کیفیت و توانایی های جرارد مشخص بود که بازیکن بزرگی است اما هرگز به شخصه انتظار چنین شروعی را از او نداشتم. من روزهای طولانی را برای جرارد در میلان می بینم اما تعیین کننده این رویا سیلوید برلوسکونی، روکو و آدریانو گالیانی خواهند بود. وینچنزو مونتلا واقعا جرارد را می خواست و انتخاب صحیحی کرد. جرارد نیز بلافاصله اعتماد او را نسبت به خود احساس کرد و این اساس شروع خوب او در میلان بوده است.

جرارد دلوفئو - Gerard Deulofeu

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.