پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بارسلونا برای مشکل دفاع راست به جای بازار به نیلی بها دهد! (مصاحبه)

کد خبر : 62926  |  زمان ارسال : پنجشنبه 5 اسفند 1395
بارسلونا به نظر می رسد که برای مشکل دفاع راست نیازی به فعالیت در بازار نقل و انتقالات ندارد!

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، ویکتور آلفونسو مربی سابق نیلی توصیه جالبی به باشگاه بارسلونا برای معضل دفاع راست کرد که به نظر می رسد بارسلونا درحال حاضر به چنین نگرشی در این پست نیاز دارد.

 

پس از مصدومیت الیکس ویدال بابت شکستگی مچ پا و دوری 5 ماهه، بارسلونا تصمیم به جذب بازیکنی برای جایگزینی او دارد که انریکه نیز ان را تایید کرد ولی به نظر می رسد با نگاه به اکادمی بتوان مجددا این معضل را حل کرد.

 

هم اکنون از گزینه های زیادی برای پیوستن به بارسلونا نام برده می شود که طبق خبر روز گذشته (اینجا) کایل واکر مدافع راست باتجربه تاتنهام آخرین گزینه ای بود که منبع لندنی استاندارد او را به بارسلونا لینک کرد. 

 

 

طبق گزارش، بارسلونا هم اکنون نیلی را دراختیار دارد که با تجربه بازی در لالیگا در فصل گذشته به همراه لاس پالماس و حضور در اردوی پیش فصل بارسلونا و انجام چند دیدار در کوپا دل ری فصل جاری می تواند جانشینی برای الیکس یودال گردد درحالی که سرجی پالنسیا نیز از تیم B در دسترس است.

 

ویکتور آلفونسو سرمربی سابق لاس پالماس که با نیلی در این تیم کار کرده بود، درخصوص نیلی گفته است:

نیلی تمام کیفیت های لازم برای موفقیت در بالاترین سطح فوتبال را دارد. در چنین سطحی داشتن تجربه بسیار مهم است که او ندارد. بارسلوناباید روی بازی دادن به او ریسک کند چونکه ظرفیتش را دارد و دارای کیفیت های زیادیست. او به بازیکنی بالغ بدل شده و روی کارش بسیار متمرکز است و هم اکنون لحظات بزرگی از زندگی حرفه ای اوست که باید تجربه کسب کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.