پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه: دلایل تمدید نکردن مسی و خروج احتمالی از بارسلونا چیست؟ !

کد خبر : 62929  |  زمان ارسال : پنجشنبه 5 اسفند 1395
گزارشی از مشکلات پیش روی باشگاه بارسلونا در ماه های پیش رو از وب سایت گل

اختصاصی بارسانیوزوب سایت گل در سه ماهه نخست سال 2017 که زمان تمدید قرارداد لیونل مسی معرفی شده است، به دلایل قطع همکاری این ستاره آرژانتینی با باشگاه بارسلونا اشاره داشت.

 

نظرسنجی در انتهای پست

 

اگرچه که بحث تمدید نکردن لیونل مسی با باشگاه بارسلونا و شک کردن نسبت به آن باتوجه به میزان علاقه دو طرفه موجود خنده دار است اما با این حال وب سایت گل به جزئیاتی اشاره داشت که حتی اگر باعث ادامه نیافتن همکاری مسی با بارسلونا نگردد ولی قطعا نکاتی قابل تامل است.

 

اولین نکته این باشد که هم مسی و به ویژه باشگاه بارسلونا، به خوبی می دانند که خط تولید کارخانه بازیکن سازی لاماسیا برای مدتیست که از کار افتاده و یا بنابر دلایلی به ان ها بها داده نمی شود که از این رو بارسلونا مجبور به خرید بازیکنان برای تکمیل تیم می باشد که همانگونه که ملاحظه شد در تابستان 2016 مبلغ 120 میلیون یورو برای تقویت تیم هزینه شد.

 

بنابراین باتوجه به وضعیت به وجود آمده فعلی باتوجه به موثر واقع نشدن بازیکنا خریداری شده و احتمال خرید های مجدد احتمالی در تابستان 2017 چه با حضور انریکه و چه بدون حضور او، بحث هزینه های زیاد اولین عامل مشکلات بارسلونا جهت متقاعد نمودن مسی است که استویچکوف در مصاحبه ای ان را 6 ماه قبل امضا شده دانست.

 

 

اینجا قصد بررسی صحت و نادرستی این ادعاها را نداریم بلکه به موضوع بحث شده خواهیم پرداخت که در آن به کار سخت باشگاه بارسلونا برای نگه داشتن مثلث هزینه بر مسی، سوارز و نیمار در کنار خرید بازیکنان اشاره شده است که علت ان دستمزد بالای این سه ستاره باشگاه بارسلونا می باشد.

 

پس از تمدید شدن قرارداد نیمار و سوارز در ماه های اخیر، هم اکنون باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد مسی باید بر سر مبلغ پرداختی توافق کند. مسی که در قرارداد قبلی خود در دو سال نخست سالیانه 22 میلیون یورو دستمزد گرفت که در فصل جاری و فصل آینده نیز در مجموع 42 میلیون یوروی دیگر به او پرداخت خواهد داشت، انتظار دارد که در قرارداد جدیدش حداقل سالیانه 35 میلیون یورو در سال گنجانده شود که بی شک هزینه فوق العاده ای را در کنار نیمار، سوارز و سایرین روی دست باشگاه خواهد گذاشت.

 

بنابراین راضی کردن مسی باتوجه به عملکرد خیره کننده اش در فصل جاری در کنار هزینه های احتمالی تابستان 2017 یکی از چالش های پیش بینی شده در راه این تمدید می باشد.

 

 

دومین نکته نیز اینگونه بیان شده است که مسی باتوجه به وضعیت به وجود آمده فعلی برای تیم، نسبت به ادامه حیات بارسلونا جهت رقابت برای کسب قهرمانی های سه گانه و رقابت با رئال مادرید تضمین می خواهد تا در صورت بقا بتواند به افتخار آفرینی های خود ادامه دهد چیزی که باتوجه به وضعیت و عملکرد پر فراز و نشیب تیم در فصل جاری، لئو را به فکر فرو برده است.  

 

بنابراین بارسلونا برای ساختن تیمی که بتواند پاسخگوی ارزش ها و خواسته هواداران و تاریخ باشگاه باشد احتمالا هزینه هایی را در تابستان 2017 روی دست اشگاه خواهد گذاشت. 

 

بنابراین در هر دو مورد، مشکلی مشترک یافت می شود که چیزی جز بحث بودجه و هزینه های پیش بینی شده در کنار افزایش ظرفیت نیوکمپ نیست. بارسلونا همانگونه که در فصل گذشته در درآمد افزایش داشت تا برای پرداخت دستمزد به بازیکنان مشکلی نداشته باشد، در میزان هزینه نیز رشد داشت که نشان می دهد، مهر و علاقه و صمیمیت گوشه ای از ان وابسته به مسائل مالیست که باشگاه مستلزم مدیریت صحیح آن است.

 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.