پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه :زمان تصمیم گیری بارسا برای خوانفران اعلام شد + مصاحبه او !

کد خبر : 62959  |  زمان ارسال : جمعه 6 اسفند 1395
بارسلونا مدتی است به دنبال خوانفران است و حالا او با شروطی جالب قابل خرید از سوی باشگاه خواهد بود

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا بعد از مصدومیت طولانی مدت الکس ویدال مقابل الاوز به دنبال یک جایگزین مناسب برای ویدال است اما این خرید با توجه به شرایط خاصی قابل انجامپذیری خواهد بود.

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو بارسلونا در نظر دارد که بعد از بازی تیم بارسا با اتلتیکو مادرید یعنی در روز 2 شنبه تکلیف این خرید را مشخص کند . در این بازی اگر بارسا برنده بود بدون شک این بازیکن خریداری خواهد شد تا جایگزین الکس ویدال و سرجی روبرتو باشد . باشگاه نمیخواهد هر چند با قیمت کم روی این موضوع سرمایه گذاری کند و اگر بارسا موفق به شکست اتلتیکو نشد این خرید منتفی خواهد شد تا بارسا با سرجی روبرتو  ونیلی و حتی ماسکرانو در این سمت ادامه دهد .هر چند انریکه علاقه مند به خرید یک مدافع راست دارد و این را در مصاحبه های اخیر نیز بارها گفته است.

 

این انتقال برای خود خوانفران نیز اسان نیست . او نمیخواهد با شرایطی پیچیده به بارسلونا بیاید , اگر شرط ها و موارد عجیب در انتقال او به بارسا دخالت کند بدون شک بازی در لاکرونیا را ادامه خواهد داد . در جدیدترین مصاحبه او در این باره او به خبرنگاران گفت "  این وضعیت اسان نیست و نمیخواهم به هر صورتی از اینجا خارج شوم , من نمیخواهم در این باره صحبت کنم که این شایعات درست است و یا منعلاقه دارم یانه  , اینجنت من هیچ چیزی به من نگفته است پس من آرام هستم و روی بازی خودم تمرکز دارم.



بارسلونا تا روز 2 مارس یعنی یک هفته قبل از بازی مقابل پاریس فرصت دارد این انتقال را انجام دهد . هر چند این بازیکن هرگز نمیتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند اما میتواند به سرجی روبرتو برای استراحت کمک کند تا برای بازی مقابل پاریس آماده باشد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.