سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: هشدار دوگانه سیمئونه به بارسلونا

کد خبر : 63021  |  زمان ارسال : شنبه 7 اسفند 1395
دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل بارسلونا حاضر شد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش ESPN، دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل بارسلونا به لوئیز انریکه و شاگردانش هشدار داد.

 

دیگو سیمئونه که هم اکنون تیمش در رتبه چهارم جدول لالیگا به کسب 45 امتیاز از 23 بازی رضایت داده و 6 امتیاز با بارسلونا اختلاف دارد، رسما از کناره گیری تیمش برای قهرمانی لالیگا خبر داد و به بارسلونا نیز برای رقابت بر سر کسب قهرمانی لالیگا هشدار داد که در صورت شکست امکان دارد که نه تنها قهرمانی را از دست دهند بلکه حتی ممکن است رتبه سوم را نیز از دست بدهند چون اتلتیکو با پیروزی مقابل بارسلونا به سه امتیازی بارسلونا خواهد رسید.

 

دیگو سیمئونه درخصوص رقابت بر سر کسب قهرمانی لالیگا گفت:

ما تنها درخصوص بازی فکر می کنیم نه هرچیزی مثل قهرمانی در لالیگا. ما به این بازی صرفا به چشم یک سه امتیاز می نگریم و نه به عنوان سه امتیازی برای کسب قهرمانی بلکه به این سه امتیاز به عنوان رقابت برای کسب جایگاه سوم نگاه می کنیم و اگر توانستیم و امکان پذیر بود برای کسب چیزی بهتر تلاش خواهیم کرد. هنوز درخصوص تعیین سرنوشت این فصل لالیگا خیلی زود است و باور ندارم که این دیدار تعیین کننده باشد. لالیگا همیشه به اینکه رئال و بارسلونا چه کاری می توانند انجام دهند بستگی داشته چون نسبت به تمامی تیم ها برتر هستند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.