پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : بازیکن سابق بارسلونا جایگزین ایسکو در رئال مادرید !

کد خبر : 63025  |  زمان ارسال : شنبه 7 اسفند 1395
رئال مادرید قصد دارد تا دل خود را پس از از دست دادن ایسکو خنک کند!

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش کالچو مرکاتو بنابر گزارش خبرگزاری توپ طلای اسپانیا، رئال مادرید قصد دارد تا بازیکن سابق باشگاه بارسلونا را به خدمت بگیرد.

 

باتوجه به خبرهای منتشر شده درخصوص نارضایتی ایسکو از وضعیتش در رئال و علاقه مندی بارسلونا برای جذب این ستاره جوان اسپانیایی، هم اکنون مدیران رئال به ویژه فلورنتینو پرز از شرایط موجود بابت تمدید نکردن ایسکو و احتمال منتقل شدن او به نیوکمپ عصبی هستند که در تازه ترین گزارش خبر از علاقه رئال به بازیکن سابق بارسلونا برای جانشینی ایسکو خبر به گوش می رسد.

 

isco real madrid

 

پس از فاش شدن وجود بند ضد بارسایی در قرارداد ایسکو با رئال مادرید، گیلم بالاگ شرط انتقال ایسکو به بارسلونا را رقم خوردن این حرکت در تابستان 2018 یعنی اتمام مدت قرارداد ایسکو نامید ولی با این حال وجود بند ضد بارسایی تضمینی 100 درصدی برای نپیوستن او به بارسلونا ندارد و از همین رو رئالی ها نسبت به رخ دادن این اتفاق نگران هستند.

 

Thiago Alcantara

 

از همین رو خبرگزاری توپ طلا گزارش داده است که رئال مادرید، تیاگو آلکانتارا بازیکن سابق بارسلونا را برای جانشینی ایسکو مدنظر قرار داده است. تیاگو برادر رافینیا هم اکنون در بایرن مونیخ عضویت دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.