پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : نظر نیمار و سوارز در مورد شرط مسی برای گومز !

کد خبر : 63040  |  زمان ارسال : یکشنبه 8 اسفند 1395
بارسلونا غرامت عصبانیت مسی را پرداخت خواهد کرد!

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اکسپرس که دو گزارش مجزا را درخصوص راهکار رضایت لیونل مسی توسط باشگاه بارسلونا را منتشر کرد، سران بارسلونا مجبور به اجرای خواسته های لیونل مسی برای شاد کردن او می باشند!

 

طبق گزارش های عجیب منتشر شده، اعلام شده است که بارسلونا برای فروکش کردن عصبانیت مسی مجبور به خروج آندره گومز می باشد تا ایسکو از رئال مادرید جذب گردد و این گزارش درحالی است که بعید به نظر می رسد لیونل مسی با چنین شخصیت بزرگی چنین درخواستی را از باشگاه کرده باشد آن هم در شرایطی که اسپورت از دلداری مسی به گومز خبر داده بود.

 

 

آندره گومز پس از عملکرد نامناسب در بارسلونا تا به اینجای فصل، بابت بازی نامناسب در پارک دوپرنس پاریس و دیدار مقابل لگانس با سوت هواداران حاضر در نیوکمپ مواجه شد تا در کنار سوت های اعتراضی نسبت به انریکه، هواداران بهانه لازم را به دست رسانه ها داشته باشند.

 

اما همزمان شدن ایناتفاق با گزارش های نارضایتی ایسکو از رئال و علاقه مندی بارسلونا نسبت به جذب او باعث شده تا اکسپرس این دو را در ماه های تمدید قرارداد لیونل مس به هم ربط دهد و اینگونه گزارش دهد که خروج گومز و جذب ایسکو، غرامتی است که باشگاه بارسلونا باید برای شاد کردن مسی و اجرای درخواستش پرداخت نماید که لوئیس سوارز و نیمار نیز با چنین تصمیمی موافق هستند.  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.