پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : انریکه با توپخانه کامل برابر اتلتیکومادرید !

کد خبر : 63043  |  زمان ارسال : یکشنبه 8 اسفند 1395
بارسلونا روز گذشته برای بازی با اتلتیکومادرید به پایتخت اسپانیا سفر کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - عکسی از ورود تیم به مادرید قابل مشاهده است . بارسلونا امروز بعداظهر ساعت 18:45 دقیقه به وقت تهران برابر تیم مادریدی بازی خواهد کرد .

 

این فرصت برای بارسلونا فراهم است تا در صورت پیروزی برابر اتلتیکومادرید بتواند موقتا به صدر جدول لالیگا صعود کند . بارسلونا پس از شکست 4-0 برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا روحیه ی زیادی از دست داده است . بازی با اتلتیکومادرید دشوارترین بازی بارسلونا پیش از بازی برگشت برابر تیم فرانسوی است و پیروزی در این مسابقه اهمیت زیادی دارد .

 

لوئیس انریکه دیروز سعی کرد تا از اهمیت بازی با اتلتیکو بکاهد و آن را بازی کلیدی نداشت چرا که فاصله ی بارسلونا و این تیم در لالیگا زیاد است . اما حقیقت این است که بازی امروز میتواند روحیه بخش باشد و باید به آن فراتر از لالیگا نگریست !

 

msn

 

منابع موندو دپورتیوو فاش کرده اند که اگر انریکه قصد شگفتی آفرینی نداشته باشد ترکیب او برای این بازی با تراشتگن , روبرتو , پیکه , اومتیتی , جوردی آلبا , بوسکتس , راکیتیچ , اینیستا , مسی , سوارز و نیمار برابر اتلتیکومادرید خواهد بود !

 

این یعنی تمام توپخانه ی انریکه برای بازی با اتلتیکومادرید آماده است .

 

لیونل مسی - lionel messi

 

هرچند که خاویر ماسچرانو و آردا توران به دلیل مصدومیت دعوت نشده اند . بوسکتس نیز به ترکیب پس از 1 جلسه محرومیت به دلیل ازدیاد کارت زرد بازمیگردد . پیکه نیز به استراحت پایان خواهد داد .

 

فضای خوب

قبل از سفر بازیکنان به مادرید با هواپیما و رفتن به هتل 5 ستاره ی یورواستارز ,  آخرین جلسه ی تمرین برگزار شد . در این جلسه به خوبی میشد فضای خوب را دوباره بین بازیکنان مشاهده کرد که البته خنده های شاگردان انریکه نیز امیدبخش بود . از تیم دوم نیز پایک دعوت شده بود !

 

ایوان راکیتیچ - ivan rakitic

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.