پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه نقل و انتقالات: مسی قراردادش را امضا نمی کند !

کد خبر : 63045  |  زمان ارسال : یکشنبه 8 اسفند 1395
باشگاه بارسلونا در همین لحظه هم مایل به تمدید قرارداد مسی است ولی لئو و پدرش حاضر نیستند.

اختصاصی بارسانیوز – پدر مسی پس از ملاقات با بارتومئو بدون نتیجه به آرژانتین بازگشت تا خبرهای جدید شامل نکته بسیار مهمی باشند بر این اساس که بارسلونا درحال حاضر کاملا آماده تمدید قرارداد با لیونل مسی است اما چرا لئو پای قرارداد را امضا نمی کند؟

 

طبق گزارش بلچر ریپورت به نقل از گزارش سان، مدیران باشگاه بارسلونا نگران افزایش روزانه هزینه تمدید با لیونل مسی هستند که باتوجه به مشخص شدن احتمالی سرنوشت باشگاه در فصل جاری طی یک ماه آینده، قطعا دستمزد مسی و همچنین شرایط او برای قدرتمند کردن تیم هزینه های بیشتری را روی دست باشگاه خواهد گذاشت.

 

 

هم اکنون پس از شکست رئال مقابل والنسیا، امید بارسلونا برای فتح لالیگا افزایش یافته اما قطعا نتیجه دیدار مقابل اتلتیکو مادرید و بازی های پش رو در سرنوشت لالیگا تاثیرگذار خواهد بود و باتوجه به شکست سنگین 4-0 در مقابل پاریس سن ژرمن، انتظار می رود که از دست رفتن این دو جام برای بارسلونا، آبی اناری ها را مجبور به پرداخت دستمزد بیشتر به مسی و تضمین هزینه در تابستان 2017 برای بازیابی قدرت تیم کند.

 

مسی که تا 30 ژوئن 2018 با بارسلونا قرارداد دارد، پدرش بدون هیچ نتیجه ای برای تمدید و مشخص نشدن هیچ تاریخی به آرژانتین بازگشت تا هر دو طرف به انتظار روزهای پیش رو و نتایج تیم بنشینند که قطعا در سرنوشت مالی مسی نیز تاثیرگذار خواهد بود اتفاقی که باشگاه بارسلونا از آن ترس دارد و تمایل دارد تا حتی همین امروز قرارداد مسی را تمدید کند.

 

اردوی بارسلونا هم اکنون پس از اعلام نارضایتی هواداران از انریکه و عملکرد بعضی بازیکنان نظیر آندره گومز و در کل خرید های تابستان 2016 باعث شده تا جو مطلوبی بر تیم سایه نکرده باشد و هم اکنون تنها باید منتظر نتایج بازی های پیش رو ماند تا مسی باتوجه به شرایط موجود و مشخص شدن اوضاع، تمدید کند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.