پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: تغییر سیستم ضروری بود؛ از چمن بد کالدرون سود بردیم!

کد خبر : 63075  |  زمان ارسال : یکشنبه 8 اسفند 1395
لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا در کنفرانس پس از برد مقابل اتلتیکو مادرید حاضر شد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش های موندو دپورتیوو و مارکا، لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از برتری ارزشمند 2-1 مقابل اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون، کنفرانس کوتاهی را ترتیب داد و از پیروزی تیمش خوشحال بود.

 

لوئیز انریکه درخصوص برتری مقابل اتلتیکو مادرید در ویسنته کالدرون گفت:

برد خازج از خانه مهمی در برابر اتلتیکویی بود که برای فتح لیگ مبارزه می کند. اتلتیکو رقیب مستقیم ما است. من مشخصا سیستم را به 3-4-3 لوزی تغییر دادم تا کنترل بیشتری روی بازی با دراختیار داشتن تعداد نفرات بیشتر در میانه میدان داشته باشیم ولی در نیمه نخست به دلیل فشار شدید آن ها اجرای این برنامه بسیار دشوار بود. ما در دفاع 3 نفره بودیم اما در زمان حمله چون موقعی که توپ را نداشتیم 2-4-4 باز می کردیم.

 

انریکه ادامه داد:

این پیروزی دشواری در دیداری خارج از خانه و در چنین استادیومی بود و من بابت این پیروزی به دلیل تقویت روحیه تیم خوشحالم. من از نگرش متحدانه تیمم بسیار خوشحالم. بازی های زیادی همچنان باقی مانده و ما با این برد به موقعیت دلخواهمان نزدیک تر شدیم. 

 

 

انریکه در ادامه درخصوص اهمیت این پیروزی برای دیدار برگشت مقابل پاریس سن ژرمن گفت:

ما همیشه سعی می کنیم که بازی خوبی انجام دهیم اما رقیب نیز سعی می کند تا با ما مبارزه و در برابرمان مقابله کند. قبل از ان بازی ما دو بازی دیگر در لالیگا داریم و قطعا تمام پیروزی ها ما را تقویت خواهند کرد.

 

انریکه درخصوص کیفیت زمین اتلتیکو نیز گفت:

کار در نیمه نخست به دلیل کیفیت بد زمین برای ما جهت به گردش درآوردن توپ دشوار شده بود ولی با این حال ما در نیمه دوم توانستیم همکاری بیشتری داشته باشیم و این کار را برای اتلتیکو جهت اعمال فشار دشوار کرد که بازیکنان تعیین کننده ما نقش بیشتری درون زمین ایفا کردند. هر دو گل ما با کمک چمن بد ویسنته کالدرون به ثمر رسید. آن ها بازی قهرمانانه ای در وسط هفته مقابل لورکوزن داشتند و می خواستند به نزدیک شدن به صدر لالیگا ادامه دهند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.