پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آمار شگفت‌انگیز نیمار در بازی مقابل اتلتیکو مادرید

کد خبر : 63124  |  زمان ارسال : سه شنبه 10 اسفند 1395
مهاجم برزیلی آبی اناری‌ها دیروز رکورد تعداد دریبل موفق در یک بازی را در فصل جاری لالیگا شکست.

نیمار، فوق ستاره برزیلی بارسلونا در جریان پیروزی ارزشمند تیمش مقابل اتلتیکو مادرید با 10 دریبل موفق، از این لحاظ در فصل جاری لالیگا رکورد زد.

 

به گزارش mundodeportivo، نیمار در سال جدید به روزهای خوبش بازگشته است. او اگرچه در این فصل آن گلزن همیشگی نیست اما با تکنیک نابش، راه را برای گلزنی هم‌تیمی‌هایش هموار می‌کند. در جریان پیروزی دشوار و در عین حال، بسیار ارزشمند بارسا در ویسنته کالدرون، نیمار در تقابل با شیمه ورسالیکو، یار مستقیمش و دیگر بازیکنان میزبان عملکردی خارق العاده داشت و 10 مورد از 15 تلاشش برای دریبل زنی با موفقیت انجام شد. ده دریبل موفق در یک بازی در فصل جاری لالیگا نظیر نداشته است.

 

مدرک دیگری که ثابت می‌کند بازیکنان اتلتیکو مادرید در مهار فوق ستاره برزیلی ناکام بوده‌اند، تعداد خطاهایی‌ست که بازیکنان میزبان روی نیمار مرتکب شدند. آمار می‌گوید راه راه پوشان مادریدی در این بازی هشت بار نیمار را با خطا متوقف کردند که چنین چیزی هم تاکنون در ویسنته کالدرون سابقه نداشته است.

 

بازگشت نیمار به روزهای اوج، بدون شک یکی از بهترین‌ خبرهایی‌ست که انریکه می‌تواند در این روزها و هفته‌های پرفشار و دشوار بشنود. نیمار اگر بتواند فاکتور ثبات را نیز به بازی خود اضافه کند،  تاثیرش در نتایج و موفقیت‌های احتمالی تیمش را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.