پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بنزما مشکل بارسلونا در قبول درخواست مسی برای هموطنش!

کد خبر : 63126  |  زمان ارسال : سه شنبه 10 اسفند 1395
باشگاه بارسلونا در جذب بازیکن موردنظر لیونل مسی، وضعیت کریم بنزما را مشکلی بر سر راه خود می بیند!

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا و رئال مادرید به عنوان دو غول بزرگ فوتبال اسپانیا هر دو علاقه مند به جذب پائولو دیبالا هستند و خبرگزاری اسپانیایی Diario Gol معتقد است که لیونل مسی می تواند زمینه انتقال هموطن آرژانتینی خود به نیوکمپ را در تابستان 2017 فراهم کند.

 

اما با این حال، اکسپرس در واکنش به این گزارش خبرگزاری اسپانیایی به بررسی مشکلات بارسلونا در جذب این ستاره آرژانتینی پرداخت و اعلام کرد باشگاه رئال مادرید با دراختیار داشتن کریستیانو رونالدو و باتوجه به اینکه به دنبال جانشینی برای کریم بنزما به دلیل عملکردش در فصل جاری هستند شانس بیشتری برای جذب دیبالا با قول بازی در ترکیب ثابت خود خواهند داشت.

 

 

بنابراین باتوجه به افت عملکرد کریستیانو رونالدو در فصل جاری و همچنین مثلث تهاجمی رئال مادرید و از سوی دیگر تضمین بودن حضور مسی، نیمار و سوارز در مثلث تهاجمی بارسلونا و و وجود نداشتن جایی برای حضور دیبالا در خط حمله بارسلونا، رئال از شانس بهتری برای جذب دیبالا در حال حاضر برخوردار می باشد مگر اینکه در سیستم بازی بارسلونا ملاحظاتی صورت بگیرد.

 

کریم بنزما در رئال مادرید در جریان برتری 3-2 مقابل ویارئال جای خود را به موراتا داد تا این مهاجم اسپانیایی گل پیروزی بخش رئال را به ثمر برساند. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.