پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شماره 1 : نظرات ارسالی مخاطبان بارسا نیوز !

کد خبر : 63153  |  زمان ارسال : سه شنبه 10 اسفند 1395
بارسا نیوز نظرات شما را منتشر میکند !

ضمن عرض سلام خدمت اعضا و مخاطبان محترم بارسا نیوز , امروز اولین سری از نظرات ارسالی شما عزیزان در سایت منتشر میشود .

 

تلاش ما این است بخش جدید به شکل متنوع تری ادامه پیدا کند اما بدون حمایت شما امکان پذیر نخواهد بود .

 

سوالات مطرح شده که مخاطبان بارسا نیوز به آن پس از بازی با اتلتیکومادرید پاسخ دادند :

- تحلیل ترکیب انریکه

- وضعیت قهرمانی در لالیگا

- تاثیر پیروزی بر اتلتیکو مادرید در بازی برگشت برابر پاری سن ژرمن

 

تاریخ ارسال : 8 اسفند 95
نظر

علی معیدی :

بارسا نیوز
انریکه بازیکنان نسبتا خوبی روی نیمکت خود دارد ولی باید سعی کند ترکیب خود را ثابت نگه دارد تا بازیکنان بعد چند بازی دوباره با یکدیگر هماهنگ شوند و بتوانند مثل فصل های گذشته از سد تمام تیم ها بگذرند و هواداران ترسی از بازی مقابل تیم های یکم قدرتمند توی لالیگا و لیگ قهرمانان نداشته باشند.
 
از نظر من آقای انریکه سرمربی بزرگی است اما در این فصل با چند خرید نه چندان جالب نتوانست این را ثابت کند،بهتر است ایشان فصل بعد را هم در بارسلونا بماند و اگر موفق نشد آن وقت سران بارسلونا به فکر یک مربی جدید باشند.

پیروزی در مقابل اتلتیکو مادرید نشان داد که بارسلونا هنوز تیم بزرگیست و با یک باخت مقابل پاریس سنت ژرمن چیزی از ارزش های این تیم کم نشده است و بارسلونا میتواند به دور بعد لیگ قهرمانان صعود کند.
 

 

تاریخ ارسال : 8 اسفند 95
نظر

محمد احمدیان :

بارسا نیوز
بارسلونا در این بازی با تفکر و تمرکز خوبی بازی کرد ، اگر از ترکیب جالب و غافلگیر کننده انریکه بگذریم - که در فصل 2014 نیز در بازی مقابل پاریسن ژرمن از این استفاده کرده بود- باید نوع بازی بارسا نیز مورد بررسی قرار بگیرد که در دفاع خوب و بدون اشتباه بودند و در حمله نیز هر موقع اراده کردند از خط دفاع آهنین اتلتیکو گذشتند و به دروازه اتلتیکو رسیدند .

در آخر اگر بخواهیم بعد از لیونل مسی که همیشه فوق العاده است از یک نفر به عنوان ستاره بازی امشب نام ببریم میشود از تراشتگنی نام برد که حالا به یک دروازه بان قابل اعتماد درون دروازه بارسا تبدیل شده است ، به راحتی میتوان گفت اگر بازی فوق العاده او در چند صحنه ی نیمه اول نبود شاید بارسا به راحتی فرصت صدرنشینی را از دست میداد
 

 

تاریخ ارسال : 8 اسفند 95
یادداشت

علی نبیلی :

بارسا نیوز

تحلیل ترکیب انریکه
سیستم بازی بارسلونا نسبت به شایعات و اخبار قبلی به همان ترتیب گذشته یعنی 3-3-4 بود ، بر خلافه بازی های گذشته این بار سرخیو ربرتو بجای آندره گومز پرتغالی در ترکیب ثابت قرار گرفته بود و عملکرد متوسطی در بازی داشت ، یکی از مشکلات اصلی این بازیکن رو به عقب بازی کردن او به عنوان یک بال راست می باشد و باید تلاش کند با نفوذ های سریع و پاسکاری های مفید ، تیم را در شرایط سخت یاری رساند ، آندرس اینیستا هم که از ابتدا به میدان رفته بود ، هنوز به فرم خوب خود برنگشته بود و همچنان ضعف هایی در او دیده می شد ، بجای جوردی آلبا امروز جرمی متئو به عنوان دفاع چپ از ابتدا به میدان رفت و عملکرد نسبتا خوبی داشت و به خوبی توانست ناحیه چپ زمین را از نظر دفاع پوشش دهد ، دیگر بازیکنان مانند سوارز و نیمار امروز نسبت به بازی های گذشته عملکرد درخشانی نداشتند و با درخشش مسی در این بازی در دقایق پایانی به گل رسیدند ، در کل بازیکنان و سیستمی که آقای انریکه برای این بازی به میدان فرستاده بودند ، نسبت به بازی های گذشته عملکرد بهتری داشتند و امیدواریم به مرور زمان این عملکرد بهتر و بهبود یافته تر شود .

وضعیت قهرمانی در لالیگا
با پیروزی بارسلونا در این دیدار به لطف گل دقایق پایانی لینول مسی ، همچنان نمی توان گفت بارسلونا به دوران خوب خودش بازگشته است ، این تیم باید با بهبود سبک بازی و رها کردن خود از مشکلات و نتایج گذشته ، تمامی امتیاز های موجود در بازی های پیش رو را کسب کند و تنها امیدوار به لغزش رئال در بازی های پیش رو باشد ، اگر امشب رئال نتواند از سد ویارئال بگذرد ، بارسلونا می تواند با بازشگت به دوران اوج خود و کسب تمامی امتیازات ممکن ، صدر نشینی خود را تثبیت کرده و شانس اول قهرمانی باشد .

 

 

تاریخ ارسال : 8 اسفند 95
نظر

امیر حسین عسگری :

بارسا نیوز
بارسا در این فصل با افکار غلط انریکه مواجه شد ، انریکه با انتقال بازیکن های جوان سعی در جوان گرایی تیم داشت و همین بازیکنان بی تجربه بارسا را به سمت ذلت کشاندند و کاتالان ها نتوانستن از عنوان قهرمانی های پی در پی خود دفاع کنند.

یکی از بدترین ترانسفر های بارسا در این فصل کسی جز اندره گومز نیست ، اندره یک هافبک پر قدرت و همچنین او توانایی بازی کردن در پست های مختلف را دارد ولی این توانایی ها نه تنها هیچ کمکی به بارسا نکرد بلکه باعث شد بارسا به مشکلات زیادی برخورد کند ، البته وی  قربانی تفکرات انریکه شد ، کاتالان ها نیاز به یک هافبک بازیساز و تکنیکی مانند ایسکو ، کوتینیو ، تیاگو الکانترا و وراتی دارد.

نمیشه همه ی تقصیرات رو گردن گومز انداخت
این فصل خیلی از بازیکنان بارسلونا افت شدیدی داشتن از جمله بوسکتس ، اینیستا ، راکیتیچ ، البا ، ماسکرانو ، میتو و....

افت اینیستا و بوسکتس ضربه ی بزرگی به بارسا در مرکز زمین زد و در مدافع راست که بسیاری از کارشناسان معتقدن بیشتر ناکامی های بارسا از سمت راست سرچشمه میگیره نبود یک مدافع راست کاربلد و زبل مانند دنی الوز که خیلی اسان بارسا او را از دست داد احساس میشه .

روبرتو به طور ناخواسته با نظر انریکه به سمت راست برده شد و بازی کردن در بهترین تیم جهان اونم در پست غیر تخصصی خیلی کاره سختی است و انریکه با بها دادن به روبرتو اشتباه فاحشی کرد.
و در بازی مقابل اتلتیکو این مشکل نمایان شد.
 

 

تاریخ ارسال : 8 اسفند 95
نظر

سید مهدی ستاینده :

بارسا نیوز
در شب سخت و نفسگیر بارسلونا باز هم فوق ستاره ی ارژانتینی بارسا ناجی انریکه و بارسا شد.

در این بازی لویئز انریکه دست به ریسک بزرگی زد و سیستم بازی را دست خوش تغییر کرد.

 در مقطعی که بارسا عملکرد ضعیفی در فاز تدافعی داشت تغییر سیستم کار هوشمندانه ای بود و چاشنی فیزیک بدنی را به خط دفاع افزود که مانع جولان دادن شاگردان سیمئونه شد.

در کل سیستم 3-4-3 امشب بارسا در فاز دفاعی با بازی درخشان امتیتی ،پیکه و متئو عملکرد  بهتری به بازی های قبل خود داشت.
اما باز هم بارسا از نبود هافبک های تراز اول رنج میبرد.

گلزنی رافینیا عملکرد ضعیفش در نیمه اول که کاملا محو بازی بازیکنان فیزیکی اتلتیکو شده بود را  پوشاند .

مارک که رفته رفته خود را در بارسا ثابت کرد , در بازی امشب با سوپر سیو های خود بارسا را در لالیگا نگه داشت و عملکرد چشمگیری داشت.

روبرتو به رغم به چشم نیامدن امشب در دو پست به صورت همزمان بازی کرد به طوریکه فاز تدافعی در نقش دفاع راست و در فاز تهاجمی در نقش هافبک بازی کرد .

در شبی که همگان انتظار سیستم چرخشی را نداشتند انریکه دوباره نشان داد به انتقاد ها هیچ توجهی نمی کند و کار خود را انجام میدهد.
به نظر می رسد تیم دوباره به شادابی و وحدت  هفته های قبل رسیده ، این را از لبخند لئو میتوان فهمید!

بارسا امشب نشان داد هنوز هم به چمپیونز و لالیگا امید دارد و برایش می جنگد.
 

 

 

تاریخ ارسال : 8 اسفند 95
تحلیل بازی

آرمین ایزدمنش :

بارسا نیوز

عصر يكشنبه بارسا بايد مقابل اتلتيكو قرار ميگرفت. بارسايى كه بعد از شكست سنگين و بهت انگيز در قعر پاريس در پارك دس پراينس، مقابل پاريس سنت ژرمن بدجورى زير تيغ انتقادات قرار گرفته بود. بعضى ها ميگفتن ديگه بارسا تموم شده و بايد به اين نتيجه ها عادت كنند، بعضى ها عملكرد لوييز انريكه و كادر فنى رو زير سوال مى بردن و بعضى ها هم چشم به يك معجزه دوخته بودنند تا بارسا همه چيز رو در بازى برگشت تو خونه برگردونه.

بعد از همه ى اين حرف ها بارسا نيو كمپ رو با يك پيروزى خفيف ٢ بر ١ به مقصد كالدرون ترك كرد. پيروزيى كه على رقم به همراه داشتن سه امتياز، روحيه رو به پيكره ى بارسلونا تزريق كرد. با شكست رئالى ها مقابل والنسيا در مستايا باسايى ها اميدوارانه تر آماده سفر به مادريد شدند تا بار ديگر به ليگ برگردند.

 

خيلى ها بر اين باور بودند كه پيروزى در كالدرون شروعى مجدد براى بارسا خواهد بود. بارسلونا بعد از ٩٠ دقيقه تلاش، با درخشش نيمار و بازى سازى نابغه آرژانتينى خودش اتلتيكو رو برد و گام بلندى براى فتح لاليگا برداشت. حالا بارسا به همه ثابت كرد كه از باخت مقابل پارسنت ژرمن درس گرفته و آماده تر از هميشه، به مسيرش ادامه خواهد داد.

 
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.