پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فوری: ادعایی عجیب درخصوص تمدید قرارداد مسی!

کد خبر : 63169  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 اسفند 1395
لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا به مانند انریکه در حال دامن زدن به شایعات است!

اختصاصی بارسانیوز – همچنان بحث تمدید نکردن یا نکردن لیونل مسی با بارسلونا داغ است و قطعا تا زمانی که او پای قراردادش را امضا نکند، خبرها و گزارشات بیشتری را خواهیم شنید.

 

اما در تازه ترین ادعا درخصوص تمدید قرارداد مسی، ادواردو ایندا روزنامه نگار سرشناس اسپانیایی در گفت و گوی تلویزیونی در El Chiringuito TV، ادعا کرده است که مسی درصورت براورده نشدن 3 شرطی که به باشگاه اعلام کرده، در تابستان راهی فوتبال چین خواهد شد چون نمی تواند پیشنهاد عظیمی ارائه شده را رد کند.

 

طبق صحبت های این روزنامه نگار، مسی پیشنهاد دستمزد 85 میلیون پوندی سالانه را از چین دریافت کرده که می تواند زننده 35 گل بارسلونا در 35 بازی فصل جاری برای قبول این پیشنهاد وسوسه کند اما لئو در صورت برآورده نشدن سه شرط خود این پیشنهاد را خواهد پذیرفت.

 

 

اما سه شروط نام برده شده مسی:

 

شرط اول مسی خروج انریکه در انتهای فصل است که بارسلونا پیشنهاد جذب سمپائولی را از مسی دریافت کرده است.

 

شرط دوم تزریق پول برای نقل و انتقالات تابستان 2017 است تا بازیکنانی با کیفیت بالاتر جایگزین گومز و آلکاسر گردند.

 

شرط سوم نیز ارائه دستمزد بزرگ و قابل توجه به مسی است تا لئو بتواند ارزش تمدید قرارداد خود را باتوجه به پیشنهاد موجود از سوی چین و عملکرد خیره کننده در فصل جاری را درک کند. 

 

 

تا به اینجا طبق گزارشات اخیر منتشر شده در بارسانیوز، باشگاه بارسلونا مشکلی با تمدید قرارداد مسی ندارد و این قرارداد حتی در همین لحظه نیز می تواند تمدید گردد ولی مسی و پدرش منتظر مشخص شدن وضعیت تیم هستند تا با ارائه پیشنهادات درون تیمی جهت تغییر و تحولات احتمالی پای قرارداد را با مشخص شدن جزئیات امضا نمایند.

 

خورخه مسی پدر لئو به تازگی به آرژانتین بازگشت تا مجددا با پرواز به بارسلون به پای مذاکراتی بنشیند که قطعا به نتیجه بازی برگشت بارسلونا و پی اس جی در نیوکمپ و وضعیت نتیجه گیری در لالیگا بستگی خواهد داشت. واضح است که تمدید مسی به تمدید انریکه نیز وابسته خواهد بود چون یکی از شروط مسی مشخص شدن آینده نیمکت بارسلوناست. 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.