پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جایگاه عجیب رونالدو در رده بندی مهاجمان لالیگا

کد خبر : 63182  |  زمان ارسال : چهارشنبه 11 اسفند 1395
نه BBC و نه MSN، هیچ کدام از مهاجمان برتر رئال و بارسا، موثرترین مهاجم فوتبال اسپانیا نیستند.

طبق آمار منتشره از سوی اپلیکیشن "Fútbol Avanzado"، یاگو آسپاس، مهاجم باشگاه سلتا، عنوان موثرترین مهاجم حال حاضر لالیگا را در اختیار دارد. او که با زدن 13 گل در این فصل، به عنوان بهترین گلزن اسپانیایی لالیگا خود را مطرح کرده، در جدول گلزنان پس از مسی، سوارز و رونالدو در جای چهارم قرار دارد؛ با این حال از حیث موثر بودن تعداد شوت هایش در این فصل، بالاتر از سه مهاجم فوق قرار می گیرد. در واقع هر 3.62 شوت آسپاس یکی تبدیل به گل شده است.

 

 

در این فهرست پس از آسپاس، کایسیدو از اسپانیول و لوئیس سوارز از بارسا قرار گرفته اند. از هر 4.06 شوت مهاجم اروگوئه ای بارسا یکی تبدیل به گل شده است.

 

در این فهرست، رونالدو و بیل به ترتیب در رده های 26 و 27 قرار دارند و متوسط تبدیل شوت های شان به گل نیز 6.81 و 7 است. بنزما با متوسط هر 8.4 شوت، یک گل، در رده 37 قرار دارد.

 

 

اما از مثلث MSN بارسا، پس از سوارز که در جایگاه سوم رده بندی قرار دارد، لیونل مسی با متوسط هر 5.2 شوت، یک گل، در رده 14 قرار دارد و نیمار نیز با هر 10.17 شوت، یک گل، در رده 42 قرار گرفته است.

 

پس از سوارز رده سومی نیز دو مهاجم اتلتیکو یعنی فرناندو تورس و گامیبرو قرار دارند. لازم به ذکر است که در این رده بندی، فقط مهاجمانی که حداقل 500 دقیقه در این فصل به میدان رفته اند، مورد بررسی قرار گرفته اند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.