پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : تهدید فیفا توسط سوارز !

کد خبر : 63292  |  زمان ارسال : جمعه 13 اسفند 1395
لوئیس سوارز فیفا را به جرم نقض احساسات جریمه کرد!

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای باشگاه بارسلونا درخصوص محرومیتش از فوتبال بابت گاز گرفتن کیلینی در جام جهانی 2014 برزیل صحبت های جالبی کرد.

 

لوئیس سوارز که به دلیل محرومیت قادر به همراهی بارسلونا و تیم ملی اروگوئه نبود، درخصوص مشکلاتی که در طی ان چند ماه برایش به وجود امد احساسات خود را در گفت و گو با ایستگاه رادیویی Onda Cero اینگونه بروز داد:

من اذیت شدم و رنج کشیدم. من هم انسانی هستم که رنج می کشم و احاساسات دارم. دخترم می دانست که پدرش چه کارکرده و چرا در چنین وضعیتی قرار گرفته است چون ما در حال سوار شدن به هواپیما برای بازی مقابل کلمبیا به مقصد ریو بودیم که نگذاشتند من و خانواده ام سوار هواپیما شویم و اینکه پدر دخترم نمی تواند پرواز کند. این را تصور کنید.

 

 

سوارز در ادامه به اشتباه خود اینگونه اعتراف کرد:

آن روزها، روزهایی پیچیده ای از دوران زندگی ام بود. من یک پدر هستم و احساسات پدرانه دارم. همان موقعی که بارسلونا آمدم بچه هایم گفتند که بابا به تمرین برویم. من هم آن ها را بردم ولی مجبور بودم در سالن بدنسازی مخفیانه تمرین کنم چون نمی توانستم به کمپ اصلی تمرین بروم. درد بسیار بزرگی بود. از خودم می پرسیدم که چرا نمی توانم بازی کنم و حقیقت این است که زجر کشیدم. مهم تر از همه آنکه من دوست نداشتم ضعف خودم را اعتراف کنم و خانواده ام این را می دانست. بچه هایم می دانستند که پدرشان یک انسان است، انسانی که می تواند اشتباه کند و اطمینان داشتند که هر کسی می تواند اشتباه کند.

 

 

سوارز همچنین درخصوص شرمنده بودن در مقابل همسرش شوفیا بابت دروغ گفتن به او بیان کرد:

من به صوفیا خیانت کردم چون به او دروغ گفتم. او در مورد اینکه آیا کیلینی را گاز گرفتم از من سوال کرد و من انکار کردم. من نمی توانستم کارم را باور کنمچه برسد به گفتنش. من نمی توانم حرکتم را درک کنم. من به او صدمه زدم چون او می دانست که چنین ادمی نیستم. حتی مطبوعات و رسانه های از او در مورد وضعیتم در خانه سوال می کردند. ان ها می توانستند به هر چیزی فکر کنند.

 

 

سوارز در ادامه اعلام کرد که هرگز فیفا را نخواهد بخشید:

شما می توانید هر کسی را مجازات کنید، می توانید تعلیق کنید ولی نباید کسی را برای رفتن به کمپ اصلی تمرین تیم منع کنید. من را 10، 15 یا 20 بازی محروم کنید ولی با من طوری رفتار کنید که صدمه نبینم. من می دانستم اشتباه کردم و فهمیدم ولی بااین حال می دانستم که به عنوان یک انشان می توانم اشتباه کنم. فیفا باید این را درک می کرد. من به مراسم گالا برگزار شده توسط فیفا نرفتم و نخواهم رفت. من هرگز به مراسم فیفا نخواهم رفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.