پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

خوشبینی پپ برای بازگشت براوو به روزهای اوج

کد خبر : 63374  |  زمان ارسال : یکشنبه 15 اسفند 1395
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی ابراز امیدواری کرد که کلودیو براوو، گلر تیمش نمایش های درخشانی در بازی های پیش رو داشته باشد.

 گواردیولا در ابتدای فصل با جدایی جو هارت موافقت کرد تا براوو راهی سیتی شود و به گلر اول این تیم تبدیل شود.با این حال براوو نمایش های خوبی از ابتدای فصل نداشته و افت محسوسی را تجربه کرده است. حال گواردیولا به تمجید از عملکرد او در جام حذفی مقابل هادرزفیلد پرداخت.

 

 

 

او گفت:" مهم ترین چیز برای یک گلر این است که با دست توپ را مهار کند. با این حال نگاه من به فوتبال – از زمانی که بچه بودم و ضمیر ناخودآگاهم متوجه اطراف شده بود- این است که آنچه من می‌خواهم انجام دهم برایم اهمیت دارد. تصمیماتی مثل کاری که براوو در بازی قبل انجام داد شاهکار بود. او تصمیمی سریع و درست گرفت زیرا می‌دانستیم که هادرزفیلد پرس شدیدی انجام می‌دهد.

 

 

برای مثال کوین دی بروین را پرس می‌کنند، فرناندینیو را پرس می‌کنند و فضای خوبی پشت آنها در اختیار ماست. اینکه براوو آن توپ را چطور برای فضای پشت دفاع حریف ارسال کرد ، استثنایی بود. یک ضربه بلند نبود بلکه یک پاس بود. او فوق العاده تصمیم گیری کرد و این دقیقه چیزی است که از کلودیو و البته کابایه رو انتظار دارم."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.