پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : 10 دلیل برای بازگشت بارسلونا برابر برابر پاری سن ژرمن !

کد خبر : 63411  |  زمان ارسال : دوشنبه 16 اسفند 1395
موندو دپورتیوو در گزارش ویژه ی خود 10 دلیل برای بازگشت نتیجه بارسلونا برابر پاری سن ژرمن عنوان کرده است !

اختصاصی بارسا نیوز - 3 هفته ی پیش شاید یک رویا بود و کسی فکرش را نمیکرد اما درست پس از شکست دردناک بارسلونا برابر پاری سن ژرمن شرایط بسیار متفاوت شده است !

 

حتی نمیشد تصور کرد بارسلونا بتواند رهبر جدید لالیگا شود و یا 11 گل در 2 بازی آخر قبل از پاری سن ژرمن به ثمر برساند . یا مسی به صدر جدول گلزنان اروپا برای کفش طلا برود .

 

موندو 10 دلیل شگفت انگیز برای بازگشت نتیجه برابر پاری سن ژرمن عنوان کرده است :

1 - چهار پیروزی قبل از برگشت برابر پاریس !

از زمانی که بارسلونا با نتیجه ی 4-0 از پاری سن ژرمن شکست خورد , کاتالان ها موفق به کسب 4 پیروزی متوالی شده اند . همچنین در لالیگا با کنار زدن رئال مادرید حالا در صدر جدول قرار گرفته اند و این یعنی روحیه ای تازه برای رویارویی با پاری سن ژرمن در تیم کاتالان جریان دارد . نباید فراموش کنیم وقتی بارسلونا برابر سلتاویگو در بالایدوس با نتیجه ی 4-3 شکست خورد در 15 بازی بعدی پیروز شد و تنها 4 تساوی کسب کرد !

 

2 - مسی غیرقابل توقف !

هر بازی برای بارسلونا چالش کوچکتری است اگر بهترین بازیکنان جهان که در بارسلونا هستند روی فرم باشند . مسی 6 گل در 4 بازی اخیر خود برابر سلتاویگو , لگانس , اتلتیکومادرید و خیخون به ثمر رسانده است که باعث شده او در صدر جدول گلزنان لالیگا و شانس اول کسب کفش طلا با 46 امتیاز باشد .

messi

 

3 - نیمار مملو از حس قدرت !

نیمار پس از پیروزی برابر سلتاویگو گفت " این بهترین فصل من در سطح فردی در بارسلونا است " . در این بازی نیمار گل زد . هر چند که او در جدول گلزنان جایگاه مهمی ندارد اما نیماز سلاح بارسلونا است و احساس قدرت بیشتری نسبت به همیشه میکند . حتی نسبت به آن فصلی که 39 گل برای بارسلونا به ثمر رساند . او گفت بازی چهارشنبه یک مسابقه ی بزرگ میشود !

neymar

 

4 - بازگشت آمار بوسکتس به رویا

یکی از بازیکنانی که حکم دماسنج در بارسلونا را دارد و وضعیت تیم را میتوان از وضعیت او فهمید قطعا بوسکتس است . اگر او خوب باشد بازی خوبی میشود . پس از بازی هایی بدون درخشش حالا او در حال ارائه ی بهترین آمار خود پس از بیداری از یک خواب است . مقابل سلتاویگو او دوباره تاثیرگزاری اش را ثابت کرد !

 

5 - نیوکمپ

یکی دیگر از دلایل که باعث خوشبینی باشگاه میشود این است که بارسلونا در 8 بازی در نیوکمپ موفق به پیروزی های بسیار پر گلی شده است . به طور مثال 5 گل به سلتاویگو , 6 گل به خیخون , 5 گل لاس پالماس, 7 گل هرکولس , 7 گل سلتیک , 4 گل گلادباخ , 4 گل منچسترسیتی , 4 گل لاکرونیا ...

 

6 - تغییر سیستم به 3-4-3

پس از شکست برابر پاری سن ژرمن , لوئیس انریکه در بازی برابر لگانس و در کالدرون دست به تغییر سیستم زد . معمولا بارسلونا 4-3-3 بازی میکند اما انریکه سیستم را به 3-4-3 تغییر داد. پاسخ تیم به این سیستم مثبت بوده است و احتمال دارد انریکه بر اساس آنالیز هایش در تاکتیک ها نیز تجدید نظر کند .

 

 

7 - هواداران بارسلونا در نیوکمپ

حالت افسردگی که بارسلونا با دریافت 4 گل برابر پاری سن ژرمن داشت و پس از آن بازی برابر لگانس که هر دو خارج از خانه بودند قابل مقایسه با پیروزی هایی مثل 6-1 برابر خیخون و 5-0 برابر سلتاویگو نیست . اینها نشان میدهد چقدر طرفداران بارسلونا میتوانند در بازگشت نتیجه به سود این تیم کارساز باشند و چهارشنبه نیوکمپ پر خواهد بود از چنین هوادارانی که به صعود امیدوارند !

camp nou

 

8 - ناراحتی پاری سن ژرمن در 2 بازی آخر

تیم فرانسوی در 2 بازی آخر خود دچار سختی زیادی شد . پس از برد 4-0 برابر بارسلونا این تیم به یک تساوی بدون گل برابر تولوز رسید . در دو بازی آخر نیز با نتایج 2-0 و 1-0 پیروز شده است که نشان میدهد برای پیروزی حسابی به دردسر افتادند . البته اینها به استثنای بازی برابر مارسی است که 5-1 برنده شدند !

 

9 - انریکه

لوئیس انریکه به فکر انتقام از پاری سن ژرمن است . انریکه مرد روزهای سخت است . یکی از سخت ترین آزمون های جهان فوتبال حالا پیش روی این مربی است . کسب 8 جام قهرمانی از 10 تای ممکن از زمان پیوستن به بارسلونا یک رکورد فوق العاده برای اوست . او میخواهد نتیجه ی بازی با پاری سن ژرمن را برگرداند !

luis enrique

 

10 - زامورا تقدیم به مارک تراشتگن

مارک تراشتگن در لالیگا کمترین گل را در میان 19 تیم دیگر دریافت کرده است . او در چهار بازی اخیر که بارسلونا 15 گل به ثمر رساند عالی کار کرده است . در این چند بازی مارک فقط 3 گل دریافت کرده است .

مارک تراشتگن - Marc-André ter Stegen

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.