پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یادداشت مخاطبان بارسا نیوز در مورد بازی با پاری سن ژرمن و خداحافظی انریکه ! ( سری دوم )

کد خبر : 63438  |  زمان ارسال : سه شنبه 17 اسفند 1395
دومین یادداشت مخاطبان بارسا نیوز در بخش نویسندگی افتخاری

ضمن عرض سلام خدمت مخاطبان بارسا نیوز , با دومین سری از چالش نویسندگان افتخاری در خدمت شما هستیم .

 

سوالات مطرح شده که مخاطبان بارسا نیوز به آن پاسخ دادند :

1 - پیشبینی ترکیب بارسلونا برابر پاری سن ژرمن و تاثیر تصمیمات انریکه در جریان بازی بر نتیجه . آیا تغییر سیستم بارسلونا از 4-3-3 به 3-4-3 میتواند موثر باشد ؟

 

2  - آیا خداحافظی انریکه در این زمان خاص میتواند باعث بازگشت نتیجه برابر پاری سن ژرمن شود ؟

 

3  - بهترین گزینه برای جایگزینی با لوئیس انریکه در بارسلونا کیست ( هویت بارسایی یا غیر بارسایی ) و او پس از قبول مسئولیت در بارسلونا باید چه برنامه هایی را پیاده کند ؟

 

تذکر :

تمامی مطالب زیر توسط مخاطبان بارسا نیوز نوشته شده است . درست یا غلط بودن اطلاعات موجود در آنها را از میتوانید طریق نظرات بحث کنید .

درخواست میشود در صورت مخالفت با موضوعی خاص حتما دلایل خود را ذکر نمایید .

 

 

ارسالی : علیرضا رضایی

موضوع یادداشت : بازی با پاری سن ژرمن

 

بازی چهارشنبه بارسا و پاریس ، از نظر من به دلیل ضعف و باز بودن فضای محسوس در تیم پاریسن ژرمن و استفاده بارسا از سیستم ۳-۴-۳ در بازی های اخیر و نتیجه های پرگل با این سیستم ، به احتمال زیاد از ابتدا با همین سیستم به میدان میرود که احتمالا با تغییر نتیجه به سود بارسا (در مجموع) دوباره به ۴-۳-۳ تغییر پیدا کند برای استفاده از ضدحملات و استحکام و فشردگی در خط دفاع.در بازی های اخیر سیستم ۳-۴-۳ فضای بیشتری به مسی برای حرکات فردی و شوتزنی داده میشود همچنین حرکت از جناحین بیشتر و با سرعت خوبی انجام میشود .همچنین همکاری مثلث تهاجمی مانند فصل ۲۰۱۴/۲۰۱۵ با سرعت بیشتر و روانتر انجام میشود .

 

در خط هافبک هم با وجود بوسکتس و آلبا و راکیتیچ و رافینیا (اینیستا) با خصوصیت های مختلف از جمله سرعت و بازیسازی و دفاع خوب ، هافبک مطمئن‌تری ارائه داده است .

 

همین قضیه در مورد دفاع صدق میکند که سه دفاع با خصوصیات مثبت مختلف ، تقریبا خوب پوشش میدهند برای مثال : ماسکرانو در نبردهای تن به تن و تکل ، اومتیتی در استارت‌ها ، و پیکه که یکی از کاملترین مدافعین حال حاضر اروپاست!

 

البته ضعف‌هایی در صحنه‌هایی از طرف اومتیتی دیده میشود که در بازی های اخیر با پوشش ماسکرانو و پیکه جبران شده یا خود اومتیتی آنقدر خوب بوده که آن اشتباهات به چشم نمی‌آید . خط دروازه هم که ترشتگن در این فصل فوق العاده آماده نشان داده .


در کل بارسلونا در بازی های بعد بازی رفت در پاریس، بازی های زیبا و روان و جذاب و پرگلی ارائه داده و البته این قضیه به آماده بودن فوق العاده مسی هم مربوط است که خیلی دوست دارد بازی با پاریس تاریخسازی دیگری بکند و انتقام بازی رفت و اجازه ندادن به پا به توپ شدنش و شوت نزدنش به سمت دروازه و دریبل های ناموفق را از تیم پاریسی بگیرد.

 


تیم از نظر روحی در درجه عالی قرار دارد و مطمئنن اتفاقات بازی با بایرن سال ۲۰۱۲ اتفاق نمی افتد چون پاریسن ژرمن بایرن نیست و بارسا کلی مصدوم ندارد و در عوض کلی امید دارد . امید به صعود بارسلونا زیاد است.

.......

ارسالی : علیرضا امیریان

موضوع یادداشت : بازی با پاری سن ژرمن

1 - پیشبینی ترکیب بارسلونا برابر پاری سن ژرمن و تاثیر تصمیمات انریکه در جریان بازی بر نتیجه . آیا تغییر سیستم بارسلونا از 4-3-3 به 3-4-3 میتواند موثر باشد ؟


این که بارسلونا در برابرپاری سن ژرمن چه ترکیبی داره واقعا نمیشه حدس زد،انریکه نشون داده که تو چیدن ترکیب میتونه هوادار ها رو هم شوکه کنه ولی ولی صددرصد ام اس ان به همرا بوسکس واینستا تو ترکیب هستن ولی بقیه و حتی چینش ترکیب رو فقط میشه حدس زد.


تغییر سیستم بازی از4-3-3 به 3-4-3 میتونه خوب جواب بده.اگر بارسا میخواد مقابل psg برگرده کلید موفقیتش فقط گل نخوردن و خوب دفاع کردن خوشبختانه msn کارشون رو خوب بلدن اما دفاع بارسا این فصل متزلزل نشون داده.بهترن ترکیبی که بارسا میتونه داشته باشه با توجه به توضیحات و نظر من اینه:

چینش 3-4-3 در دفاع  به ترتیب از راست به چپ : ماسکرانو-پیکه-اومتیتی
هافک ها از راست به چپ : اینیستا-بوسکس-البا
مسی به عنوان هافبک هجومی
مهاجمان:روبرتو-سوارز-نیمار

این بهترین ترکیبه برا بارسا دلیلم هم میگم شاید ترکیب عجیب باشه ولی در اینجا مسی به عنوان هافک هجومی کاملا ازاده و اینستا هم به عنوان هافک وسط همینطور اما انتخاب البا و روبرتو توی اون مناطق برای حمله ها وضد حمله های پاریسی هاست بارسا وقتی توپ نداره 5نفره دفاع خواهد کرد که باعث میشه اصلا گل نخوریم البا میتونه باعث بشه نیمار رو به جلو حرکت کنه و اون با توجه به اینکه یکی از بهترین دفاع چپ های جهانه میتونه جلو ضد حملات رو از چپ بگیره تا نیمار به عقب برنگرده درعوض روبرتو هم دقیقا همین کاررو میکنه
اون در افاع 5نفره سمت راست رو داره و از باعث میشه اینستا ازاد باشه و اینیستا وسط زمین پاس های بلند پشت دفاع بفرسته  و روبرتو کار پرس از جلو رو انجام بده ودفاع رو هم به خوبی جمع کنه مسی هم میتونه ازاد باشه وموقعی که روبرتو برای دفاع از حملات پاریسی ها برمیگرده مسی میتونه بیاد سمت چپ بازی کنه و حتی اینیستا اینقدر ازادی داره تا پشت msnبازی کنه و هافک هجومی بشه اون وقت فشار زیادی به پاریس میاد و وا میدن بالاخره و خوبی این ترکیب اینه که گیج کنندست و بازیکن های پاریس نمیتونن یارگیری کنن.تنها راه ما به نظر من استفاده از همین ترکیبه.


  2 - آیا خداحافظی انریکه در این زمان خاص میتواند باعث بازگشت نتیجه برابر پاری سن ژرمن شود ؟ انریکه اخرین اسلحش رو رو کرده پس امیدوارم که جواب بده و من ایمان دارم.


3- بهترین گزینه برای جایگزینی با لوئیس انریکه در بارسلونا کیست ( هویت بارسایی یا غیر بارسایی ) و او پس از قبول مسئولیت در بارسلونا باید چه برنامه هایی را پیاده کند ؟
هویت بارسایی تنها پپ و بهترینم همین هست اما غیرممکنه


هویت غیربارسایی سمپائولی یا کلوپ از نظر من سمپائولی


نفر بعدی کار سختی درپیش داره و این باعث میشه خیلیا دست رد به سینه بارسا بزنن چون انریکه فصل اول سه گانه گرفت.ولی نفر بعدی هر که هست باید گومز و الکاسر و توران و شاید رافینیا رو رد کنه بره ما به دفاع راست احتیاج داریم که باید دنی روفصل بعد برگردونیم وهمین ویدال هم میاد رو فرم.از اون ور باید کوتینیو و دیبالا جذب شن(و همچنین هافک اینده داری کیمیچ) که دیگه قصه مهاجم و هافک رو نخوریم  در سیستم 3-4-3 جدید به راحتی دیبالا میتونه بازی کنه و بهش بازی برسه همراه باmsn.و خرید دیگه هم مگه دفاع وسط اگه نه نباید بازیکن بی خود بگیریم باید این کادر مدیریتی خرید بازیکن هم کلا عوض شه.

.......

ارسالی : علی نبیلی

موضوع یادداشت : پیشبینی ترکیب بارسلونا برابر پاری سن ژرمن و ....

تیم بارسلونا در دیدار برگشت بازی با پاری سن ژرمن با تمامی قوای خوب خود پا به میدان خواهند گذاشت ،

 

در درون دروازه بهتر است از دروازه بان یک (گلر اول ) یعنی مارک آندره ترشتگن استفاده کند در خط دفاع از جرارد پیکه ، ماسکرانو ، اومتیتی و جوردی آلبا باید در ترکیب قرار داده شوند . اگر آلبا در این بازی آماده نشان دهد و با همکاری با نیمار و نفوذ به عنوان یک بال چپ کمک بسیار مهم و بزرگی می تواند به بارسلونا بکند ، همچنین همکاری میان پیکه و اومتیتی و همکاری این دو دفاع با ماسکرانو که مقداری جلوتر نسبت به دیگر مدافعان بازی می کند می تواند کمک خوبی به هافک های تیم بکند ، در خط هافبک به دلیل سرعتی بودن بازی بهتر است از دنیس سوارز یا ایوان راکتیچ و سرخیو بوسکتس و اندرس اینیستا استفاده شود دیگر هافبک ها هم بازی های نسبتا خوبی در فصل نشان داده اند ولی به دلیل اهمیت بالای این مسابقه بهتر است کمی فرصت بازی به بازیکنان سرعتی و خلاق برسد . در نوک حمله هم بهتر است از لیونل مسی و سوارز و نیمار مورد استفاده قرار بگیرد .

 

اگر این سه ضلع در این بازی آماده نشان دهند ، می توان قبول کرد که بارسا نصف را را طی کرده است و امید همچنان برای بقا زنده خواهد ماند ، اگر نسبت به بازی های قبل که بارسا شرایط فوق العاده ای داشته در این بازی هم با همان کیفیت و سرعت بیشتر بازی کنند میتوان یک دیدار جذاب و مهیج را به نمایش گذاشت .


در مورد تغییر سیستم بازی هم ، بارسا بهتر است بازی رو هجومی شروع کرده و از هر دو سیستم 4-3-3 و 3-4-3 استفاده کند ، با ترکیب این دو سبک بازی ، بارسلونا میتواند مدیریت کاملی بر بازی داشته باشد و می تواند در هر دو حالت دفاع و حمله خوب ظاهر شود ، البته بستگی به کیفیت بازیکنان هم دارد و بارسلونا برای مقابله با پاری سن ژرمن باید با تمام نیرو وارد زمین شود .

.......

ارسالی : علی نبیلی

موضوع یادداشت : تاثیر خداحافظی انریکه بر نتیجه ی بازی با پاری سن ژرمن ؟

بارسلونا که دوران پر حواشی را سپری می کرد بعد از اینکه سرمربی این تیم یعنی لوئیس انریکه اعلام کرد که در پایان فصل از سمت خود استفعا خواهد داد ، شرایط و جو تیمی در بارسلونا به حالت عادی برگشت و بسیاری از فشار ها از روی این باشگاه برداشته شد ، اما آیا انصراف انریکه از سمت مربیگری بارسلونا کار درستی است ؟

 

تنها دلیل منطقی که برای این موضوع می توان گفت ، این است که شرایط تیم به حالت نرمال خود برگردد و از حواشی و شایعات دور شوند ، انریکه با اعلام  این خبر تنها هدفش پایان دادن به شایعات بی مورد بود و پس از آن بارسلونا در دو بازی اخیر دوباره توانست با آرامش و خیالی آسوده تر به بازی بپردازد و امدی ها را در دل هوادارن زنده کند ، در این فرصت که بازی حساس با پاری سن ژرمن هم در پیش روست ، بارسلونا نهایت بهره را از این جو و فضای حاکم بر تیم می تواند مورد استفاده قرار داده و به پیروزی در برابر پاری سن ژرمن دست یابد .

.......

ارسالی : علی نبیلی

موضوع یادداشت : بهترین جایگزین برای انریکه


بهترین جانشین برای انریکه در بارسلونا ، بهتر است ، یکی دیگر از بازیکنان اسبق باشگاه باشد تا با حفظ سبک بازی قدیم و بهبود آن باعث تکامل یافتن بارسا نسبت به قبل شود ، بهترین گزینه هم برای این کار رونالدکومان سر مربی در حال حاضر تیم اورتون است . این بازیکن هلندی سابقه حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را نیز با بارسلونا در کارنامه خود دارد ، او همچنین دو بار قهرمان جام باشگاه‌های اروپا در فصل‌های ۱۹۸۷–۸۸ با آیندهوون و ۱۹۹۱–۹۲ با بارسلونا شده است . این مربی 54 ساله اگر هدایت تیم بارسلونا را بر عهده بگیرد ، باید با احیای مثلت msn و خارج کردن تیم از بحران و وابستگی زیاد به نیمار و سوارز و مسی ، همه بازیکنان بارسلونا را در یک سطح به بازی بفرستد تا مشکلات اخیر بارسلونا مبنی بر متکی بودن به این مثلث بر طرف شود ، همچنین باید سعی کند با ستارگان تیم همچون مسی و دیگر بازیکنان رابطه خوبی ایجاد کند بر خلاف سرمربی فعلی بارسا که در اولین فصل حضورش در بارسا با ستاره تیمش دچار مشکلاتی شده بود . این مربی اگر به مربیگری بارسلونا برسد باید خط هافبک تیم بارسا را تقویت کند و با به خدمت گرفتن بازیکنان بزرگ ، بارسلونا را که در این فصل از نبود هافبک مناسب رنج کشیده است نجات دهد .
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.