پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ماتویدی : اینگونه بازی ها را دوست دارم , فردا هر دو تیم متفاوت خواهند بود !

کد خبر : 63480  |  زمان ارسال : سه شنبه 17 اسفند 1395
ماتویدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با بارسلونا شرکت کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا و پاری سن ژرمن فردا شب ساعت 23:15 به مصاف هم خواهند رفت بازی که بارسلونا در مرحله رفت 4 بر سفر شکست خورده است . ماتوئیدی بازیکن تیم فوتبال پاری سن ژرمن درباره این دیدار صحبت کرده است

 

او در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت :

در حال رفتن به یک ورزشگاه بزرگ هستیم و میخواهیم به یا تیم بزرگ رو به رو شویم , هدف ما این است که وظیفه ای که داریم را انجام دهیم , در مرحله رفت ما احساس آرام و اعتماد به نفس داشتیم و الان نیز وضعیت همان است و با وجود برد پر گل مرحله رفت اما سعی کرده ایم حد خود را رعایت کنیم تا مغرور نشویم , میخواهیم یک بازی بزرگ را مقابل بارسلونا انجام دهیم . آن ها از مرحله رفت تا بدین جا تغییر سیستم دادند که میتواند خطرناک باشد اما ما آماده هستیم , روی کار خود تمرکز داریم و میخواهیم دوباره بارسلونا را با مشکل روبه رو کنیم دقیقا مانند بازی رفت.

 

وی ادامه داد :

ترس از لیونل مسی ؟ این ترس نیست , او بازیکن بزرگی است و بهترین بازیکن جهان است و ما به او احترام می گذاریم همین , بارسلونا ستاره های زیادی دارد نقشه خاصی برای مهار لیونل مسی نداریم و تمرکز ما روی تیم بارسلونا است, باید  همه بازیکنان آن ها را متوقف کنیم . میخواهیم در نیوکمپ هم تفاوت را رقم بزنیم و پیروز میدان باشیم , بارسلونا تیمی است که در شروع ها بسیار عالی کار میکند و همیشه در تلاش برای گرفتن مالکیت توپ در وسط زمین است و ما میخواهیم این کار را  برای آن ها مشکل کنیم , بارسلونا پتانسیل حمله از هر دو جناحین را دارد که یکی از اهداف ما جلوگیری از این جناح ها است . از بازی های اینگونه بسیار لذت میبرم و اینگونه بازی ها را دوست دارم برای بازی ما مشتاق هستیم . فردا هر دو تیم یک هدف را دارند و آن صعود به رحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.