پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

امری: اشتباهات داوری ما را اذیت کرد؛ خودم را اینگونه تسکین می دهم

کد خبر : 63543  |  زمان ارسال : پنجشنبه 19 اسفند 1395
اونای امری در کنفرانس پس از بازی به تصمیمات نادرست داوری اشاره کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، اونای امری و شاگردانش در یک دیدار دراماتیک وار در نیوکمپ برتری 4-0 بازی رفت را با شکست 6-1 از دست دادند تا بارسلونا راهی یک چهارم نهایی گردد که امری از تصمیمات نادرست داوری شکایت کرد.

 

امری پس از بازی گفت:

آن ها ما را وادار به عقب نشینی کردند و فرصت زیادی برای رسیدن به محوطه جریمه ما داشتند. ما در نیمه دوم وضعیت را کمی تغییر دادیم و تیم بهتری شدیم که این کار را با گلی که زدیم نشان دادیم و باید نتیجه بازی را 3-2 می کردیم ولی تصمیمات نادرست داوری ما را آزار داد. در محوطه جریمه ان ها (دست ماسکرانو) یک پنالتی به سودما اعلام نشد درحالی که در محوطه جریمه ما یک پنالتی اشتباه تقدیم بارسلونا شد که کاملا تاثیرگذار بودند اما ما در دقایق پایانی هرچه که به دست اورده بودیم را از دست دادیم. من فرض می کنم که این اتفاق فرصتی برای یادگیری و رشد و پیشرفت است نه چیزی بیشتر.

 

لحظه بد و دشواری برای همه ما است. انچه که اتفاق افتاد تجربه ای منفی برایمان بود و ما با درس گرفتن از این بازی باید رشد کنیم. ما باختیم ولی با ذهنیت باخت به نیوکمپ نیامده بودیم ولی درنهایت با ذهنیت پیروز بازی در پاریس از زمین بیرون نیامدیم. امروز ما فرصت بزرگی را از دست دادیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.