پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : حمله ی مسی به رکورد رونالدو !

کد خبر : 63604  |  زمان ارسال : جمعه 20 اسفند 1395
بازیکن آرژانتینی بارسلونا گل سوم این تیم برابر پاری سن ژرمن در بازی برگشت را به ثمر رساند !

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی با گلی که به پاری سن ژرمن زد در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان با 11 گل از رقیبان فاصله گرفت !

 

بر اساس گزارش موندو دپورتیوو , لیونل مسی در چهار بازی اخیر بارسلونا موفق به زدن 6 گل شده است و گلهای بازی با پاریس بدون کمک مسی به ثمر رسیدند . بارسلونا حالا راهی مرحله ی 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده است . یکی از برنامه های  اونای امری در بازی چهارشنبه شب , مهار مسی با 3 و گاهی 4 بازیکن بود که ضمن ایجاد قفس از گلزنی مسی جلوگیری کردند و تقریبا موفق هم شدند .

 

مسی در حال حاضر با 11 گل در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان و با 23 گل در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد .

 

messi vs ronaldo

 

حمله ی مسی به رکورد رونالدو

فصل گذشته کریستیانو رونالدو با زدن 16 گل برای رئال مادرید در لیگ قهرمانان بهترین گلزن رقابت ها لقب گرفت . تا پایان فصل گذشته رونالدو در مجموع تمام بازی هایش موفق به زدن 93 گل در لیگ قهرمانان اروپا شده بود و به نظر میرسید مسی برای رسیدن به رکورد رونالدو دچار مشکل شود !

 

اما کریستیانو رونالدو در عملکردی تعجب برانگیز این فصل فقط 2 گل در لیگ قهرمانان زده است . در حالی که تا فصل قبل تصور میشد رونالدو اولین بازیکنی خواهد بود که میتواند در لیگ قهرمانان 100 گله شود اما این تصور در این فصل تغییر کرده است .

 

 

لازم به ذکر است مسی تنها 3 گل با رکورد خودش در لیگ قهرمانان فاصله دارد . لیونل مسی در فصل 2011/12 در لیگ قهرمانان 14 گل زد و با زدن 3 گل دیگر این فصل میتواند رکورد خودش را تکرار کند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.