پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : ارزش مسی چقدر است ؟ مقایسه ی دستمزد با رونالدو !

کد خبر : 63649  |  زمان ارسال : شنبه 21 اسفند 1395
سایت گل بررسی کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - ستاره ی آرژانتینی بارسلونا هنوز قراردادش را تمدید نکرده است اما میتواند با تمدید آن به ثروت افسانه ای برسد !

 

لیونل مسی تا ژوئن سال 2018 با بارسلونا قرارداد دارد اما هیچ نگرانی بزرگی از بابت ماندن او در نیوکمپ وجود ندارد .

 

برای فهمیدن ارزش واقعی مسی باید دستمزد سایر ستاره ها را جمع آوری و با مقایسه ی دستمزد بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو بازیکن رقیب بارسلونا به نتیجه رسید .

 

دستمزد مسی چقدر است ؟

لیونل مسی بر اساس گزارش در اروپا از نظر دستمزد در رده ی سوم بازیکنان با بیشترین دستمزد است . رونالدو و گرت بیل دو بازیکن رئال مادرید از مسی بیشتر دستمزد دریافت میکنند . هر دوی این ستاره ها در سال 2016 قرارداد جدیدی امضا کردند اما مسی آخرین بار در سال 2014 اقدام به تمدید قرارداد کرد . کاملا عجیب است که آنها از مسی بیشتر دستمزد میگیرند !

 

حقوق هفتگی مسی 336 هزار پوند است که حدودا 30 هزار پوند کمتر از رونالدو می باشد . مسی شانس بزرگی برای کسب توپ طلا دارد و احتمال اینکه در قرارداد جدید دستمزدش بیشتر از رونالدو شود زیاد می باشد .

 

اگر مسی تصمیم میگرفت تا به چین برود و جهان فوتبال را در شوک فرو میبرد میتوانست دستمزد باورنکردنی هفته ای 615 هزار پوند داشته باشد اما بسیار بعید است که نمایشگاه فوتبال اروپا را رها کند . اسکار در چین هفته ای 400 هزار پوند دریافت میکند و تنها بازیکنی است که از رونالدو هم بیشتر دستمزد میگیرد !

 

حامیان مسی که هستند ؟

در این زمینه مسی به رونالدو شباهت زیادی دارد . البته از این نظر که بسیاری از شرکت های بزرگ جهان از آنها حمایت میکنند . اسپانسر رونالدو ( نایک ) و اسپانسر مسی ( آدیداس ) است .

 

مسی همچنین در کمپین های تبلیغاتی پپسی , ژیلت و خطوط هواپیمایی ترکیه شرکت کرده است که بر اساس گزارش فوربس در سال 2016 مبلغ 28 میلیون یورو درآمد تایید شده است .

 

شغل های دیگر مسی ؟


 

یکی از نکات جالب مسی این است که او یک فوتبالیست خاص است و علاقه ی چندانی به زندگی تجملی ندارد . بر همین اساس او سرمایه گذاری های برای ایجاد برند تجاری نداشته است .

 

با این حال مسی یک تولیدی لباس زیر و کفش دارد . او در اطراف شهر روزاریو نیز اقدام به سرمایه گذاری بر روی پروژه ی Azahares del Parana کرده است و یک آپارتمان نیز در این شهر دارد .

 

البته سرمایه های مسی خیلی بیشتر است اما او آنها را فاش نمیکند .

 

کارهای خیریه ی مسی ؟

 

لیونل مسی کارهای خیریه ی قابل توجهی انجام میدهد و تمایل به سرمایه گذاری در این زمینه دارد . او بنیاد مسی را اداره میکند که به تازگی اعلام کرده است برای ریشه کن کردن بیماری هپاتیت C برنامه دارد .

مسی همچنین ابتکاراتی نیز برای کودکان آسیب پذیر و مراقبت های بهداشتی انجام داده است . او سفیر بنیاد یونیسف است .

 

ارزش خالص مسی چقدر است ؟

ارزش خالص مسی بین 200 الی 230 میلیون پوند تخمین زده میشود و کمی از رونالدو کمتر است . این رقم فقط حدس و گمان است . به خصوص اینکه مسی 30 ساله تمایلی به کارهای اقتصادی بزرگ ندارد .

 

فوربس لیونل مسی را دومین فوتبالیست پردرآمد جهان معرفی کرده است . او در میان 100 تن از پردآمد ترین انسان های زمین در سال 2016 نیز بود . مسی اما در بین ورزشکاران در رده ی هشتم قرار دارد . او در سال 2016 توانست 67 میلیون پوند ( 81.5 میلیون یورو ) درآمد کسب کند . او 6.5 میلیون پوند از رونالدو کمتر درآمد داشته . زلاتان با 44 میلیون پوند در رده ی سوم است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.