پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: شرم آور است چون انتظارش را داشتیم !

کد خبر : 63721  |  زمان ارسال : یکشنبه 22 اسفند 1395
انریکه پس از شکست مقابل لاکرونیا در کنفرانس پس از بازی حاضر شد.

اختصاصی بارسانیوز – بارسلونا پس از تاریخ سازی در نیوکمپ بابت صعود مقابل پاریس سن ژرمن، در هفته 27 لالیگا در لاکرونیا غافلگیر شد و با نتیجه 2-1 شکست خورد تا  به انتظار دیدار رئال مادرید بنشیند.

 

اما انریکه در کنفرانس بعد از بازی گفت:

پیش بینی می کردیم که دیدار دشواری شود. من انتظار داشتم که این بازی خیلی برای ما دشوار شود به ویژه در این مقطع از فصل و بازی در مقابل چنین تیم هایی که به گرفتن امتیاز نیاز دارند. تیم می دانست که ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد اما به عنوان یک تیم حرفه ای باید بدانیم که چگونه با این شرایط غلبه کنید چون همواره چنین بازی هایی تحت تاثیر بازی قبلی قرار می گیرند. هیچ عذر و بهانه ای قابل قبول نیست و شکست را می پذیریم و فکر می کنم که هنوز روز های زیادی تا انتهای فصل باقیست هرچند که کار دشواری در پیش داریم.

 

انریکه در ادامه از عدم استفاده تیمش از فرصت های بدست آمده در مقابل دروازه دلخور بود و گفت:

باید فقط بارسلونا باشید تا احساس این یک هفته را تجربه و معنای آن را درک کنید.  ما در مقابل دروازه و در چند متر آخر خوب کار نکردیم و فاقد دقت لازم بودیم و این واقعا شرم آور بود چون فکر می کنم که نباید درچنین بازی های مهمی آن هم در رقابت برای فتح قهرمانی چنین اشتباهی کنیم. من فکر می کنم که بازی را خوب آغاز کردیم و برای خلق موقعیت خیلی تلاش کردیم ولی لاکرونیا به مرور بهتر شد و ما مرتکب اشتباه شدیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.