پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گیلم بالاگ: لج بازی انریکه قابل درک نیست!

کد خبر : 63781  |  زمان ارسال : دوشنبه 23 اسفند 1395
گیلم بالاگ کارشناس اسکای اسپورتس به بررسی هفته 27 لالیگا پرداخت.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسکای اسپورتس، گیلم بالاگ در بررسی هفته 27 لالیگا 2016/17، به بررسی علت شکست آبی اناری ها مقابل دپورتیوو لاکرونیا پرداخت.

 

گیلم بالاگ در ستون هفتگی خود در نوشت:

این آخر هفته بازهم ثابت شد لیگ اسپانیا رقابتی تر از آنچه است که مردم فکر می کنند. اینکه پس از برتری مقابل پاریس سن ژرمن، بارسلونا می تواند از لاکرونیا شکست بخورد. جالب تر از همه این است که انریکه پس از بازی گفت که می دانستند که احتمال شکست خوردن وجود خواهد داشت. او می دانست تیمش روز دشواری را خواهد داشت ولی باز هم روی تصمیم خود برای تغییرات پافشاری کرد و 4 تغییر صورت داد ولی تیم روان بازی نکرد.

 

 

چرا؟ از نظر من دو دلیل وجود دارد.

 

اولا، کارلس گیل کار خود را برای مهار بوسکتس به خوبی انجام داد که بوسکتس مردی کلیدی در سیستم 3-4-3 لوئیز انریکه بود. دوما اینکه لاکرونیا به خوبی مسی را در میانه زمین احاطه کرد و بدون حضور نیمار این کار آسان تر نیز شد. سیستم 3-4-3 به شکل یک قیف عمل می کند به صورتی که تجمع تعداد زیادی از بازیکنان را در میانه زمین به همراه می آورد و تیم را برای تهاجم به وجود وینگرهایی کارآمد نیازمند می کند که بارسلونا این را نداشت و انریکه از آردا توران و دنیس برای این کار استفاده کرد. پس تعداد زیادی از تصمیمات انریکه اشتباه بود که نتیجه اش این شد که تعداد زیادی از بازیکنان کیفیت پایینی را از خود نشان دادند. لاکرونیا در حین بازی و هرچه که از زمان بازی گذشت بهتر شد و فهمیدند که می توانند از این بازی امتیاز بگیرند و دقیقا همان چیزی بود که در بازی اتفاق افتاد.

 

 

چه کسی در دراز مدت جانشین اینیستا در بارسلونا خواهد شد؟

 

دنیس از کیفیت به اندازه کافی برای این کار برخوردار است اما مهم تر از همه ان است که ببینیم چه کسی روی نیمکت سرمربیگری بارسلونا خواهد نشست. اینیستاس جدید درصورتی که بارسلونا قصد ادامه ندادن به رژیم تحمیلی انریکه را نداشته باشد مورد نیاز است. اگر می خواهند به سبک بازی مالکانه بازگردند، اینیستای جدید نیاز است. کارلس آلنا از تیم B نیز برای این کار خوب به نظر می رسدولی هنوز راهی طولانی برای بازی در ترکیب 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.