پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : بررسی رقیبان بارسلونا در لیگ قهرمانان + زمان قرعه کشی !

کد خبر : 63883  |  زمان ارسال : پنجشنبه 26 اسفند 1395
فردا جمعه قرعه کشی مرحله ی 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار میشود !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو , قرعه کشی فردا ساعت 12 به وقت اسپانیا ( 14:30 به وقت تهران ) در مقر اتحادیه ی فوتبال در سوئیس انجام میشود و یکی از 7 تیم دیگر رقیب بارسلونا در این مرحله خواهد بود !

 

مرحله ی 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا

 

رئال مادرید : 3 الکلاسیکو در 10 روز ؟

رئال مادرید با حذف ناپولی به لطف سرجی راموس به این مرحله راه یافته است . کریستیانو رونالدو ستاره ی پرتغالی این تیم فقط 2 گل در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان به ثمر رسانده است . با توجه به زمان برگزاری بازی های رفت و برگشت مرحله ی 1/4 نهایی در صورتی که بارسلونا و رئال مادرید به هم بخورند , دو تیم باید 3 بازی ( 1 بازی لالیگایی ) برگزار نمایند !

مسی و رونالدو

 

اتلتیکو مادرید : آخرین هیولا برای بارسلونا

بارسلونا در طی سال های گذشته 2 بار توسط اتلتیکو مادرید در یک چهارم نهایی حذف شده است . یک بار در زمان جراردو مارتینو و یک بار نیز زمان انریکه اتفاق افتاد . بارسلونای انریکه تنها 1 بار از اتلتیکو مادرید شکست خورده است . در آخرین دیدار دو تیم در لالیگا بارسلونا موفق به شکست شاگردان سیمئونه شد !

 

بایرن مونیخ : ترس از آنچلوتی , لواندوفسکی و تیاگو

بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت 10 گل به آرسنال زد و با درخشش کامل به این مرحله صعود کرده است . از خطرناک ترین بازیکنان این تیم میتوان به کوستا , روبن , ریبری که دوباره متولد شده است و لواندوفسکی اشاره کرد !

 

bayern team

 

بورسیا دورتموند : توتال فوتبال با بارترا !

همه ی ورزشگاه آنها با توماس توخل متحدند و عاشق توتال فوتبال او هستند . بارترا بازیکن سابق بارسلونا در این تیم میدرخشد , اوبامیانک و دمبله در خط حمله خطرناک هستند . رویس مصدوم است !

 

یوونتوس : خطرناک با آلوز , دیبالا و ایگواین

این تیم فینالیست سال 2015 همراه با بارسلوان است و اگرچه حالا پوگبا را ندارد . آلوز به نیوکمپ میتواند باز گردد . دیبالا , ایگواین و مانژوکیچ از گلزنان برتر این تیم هستند !

 

لسترسیتی : بیداری سیندرلا بعد از خواب !

اخراج کلودیو رانیری که برای لسترسیتی فصل گذشته قهرمانی لیگ جزیره را آورد خبر شگفت آوری بود اما با این اخراج روح لستر بازگشت و حالا در آخرین بازی آنها با حذف سویا راهی مرحله ی 1/4 شدند . شاید تنها تیمی که فکر نمیشد موفق به صعود شود همین لسترسیتی بود و به نوعی بمب این مرحله است !

 

موناکو : بعد از بارسلونا دومین از نظر گلزنی !

آنها موفق به حذف منچسترسیتی شدند که این فصل گواردیولا سرمربی آن است .  موناکو در این فصل تاکنون 126 گل زده است که تنها بارسلونا با 129 گل بالاتر از آنها قرار دارند . لئوناردو ژاردیم سرمربی این تیم است که فرمی شگفت انگیز و بسیار فیزی و سرگیجه آوری برای موناکو به ارمغان آورده است .

 

نظرسنجی ( لطفا کمی منتظر بمانید ) :

 

 
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.