پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رسمی شد ؛ تقابل سوارز با دشمن خونی !

کد خبر : 63927  |  زمان ارسال : جمعه 27 اسفند 1395
مشکل بین سوارز و کیله لینی هنوز رفع نشده است .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش Mundo ، قرعه کشی لیگ قهرمانان انجام شد .

 

دقایقی پیش قرعه کشی مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و در نهایت دو تیم بارسلونا و یوونتوس در مقابل هم قرار گرفتند دیدار این دو تیم همیشه خاص و جذاب بوده است اما وجود دو بازیکن به نام سوارز و کیله لینی جذابیت این بازی را دو چندان کرده است زیرا در جام جهانی 2014 اتفاق های عجیبی در بازی بین این دو بازیکن رخ داد که در ادامه بررسی خواهیم کرد .

 

در جام جهانی 2014 سوارز به صورت ناگهانی کیه لینی را در جریان بازی گاز گرفت و بعد از آن نیز فیفا با یک محرومیت سنگین سوارز را نقره داغ کرد البته همین محرومیت سنگین باعث شد انتقال او به بارسا راحت تر صورت بگیرد البته او دیدار های ابتدایی را به علت همین محرومیت از دست داد .

 

http://www.nacion.com/deportes/brasil-2014/Luis-Suarez-Giorgio-Chiellini-polemica_LNCIMA20140624_0179_28.jpg

 

به نظر میرسد که هنوز مشکل بین این دو رفع نشده است ، از سال 2014 که این اتفاق عجیب رخ داده است سوارز با این مدافع صحبت نکرده است این در حالی است که دو تیم بارسلونا و یوونتوس در فینال 2015 در ورزشگاه برلین در مقابل هم قرار گرفتند اما در آن بازی نیز سوارز با کیه لینی صحبت نکرد این گزارش ها را نیز شخص سوارز تایید کرده است .

 

حالا اولین رویارویی دوباره این دو بازیکن در تاریخ 11 آوریل در ورزشگاه اختصاصی یوونتوس خواهد بود با توجه به گذشته امکان رخ دادن اتفاق های عجیب در این بازی بسیار زیاد است علاقه مندان دو تیم برای شروع این بازی در حال ثانیه شماری هستند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.