پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اینیستا: یوونتوس نماد یک ایتالیایی متفاوت است !

کد خبر : 63953  |  زمان ارسال : جمعه 27 اسفند 1395
آندرس اینیستا درخصوص قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نظر خود را بیان کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت رسمی یوفا، آندرس اینیستا نظر خود را درخصوص تقابل با یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بیان کرد.

 

پس از اینکه 8 تیم برتر لیگ قهرمانان عصر امروز رقیبان خود را شناختند، اینیستا معتقد است که یوونتوس به عنوان یک تیم ایتالیایی، تیمی متفاوت است و در این خصوص گفت:

همانگونه که آن ها در فاز دفاعی به عنوان تیمی از سبک فوتبال ایتالیا مستحکم هستند، بازیکنانی نیز دارند که می تواند در هر پست تفاوت را رقم بزنند و بعضی از بهترین بازیکنان را در هر پست دراختیار دارند که همگی در بالاترین سطح فوتبال بازی می کنند. به همین دلیل این ها یک دور حرفی دشوار را برای ما رقم خواهد زد اما هدف ما این است که با توجه به توانایی های خودمان، جواز صعود را کسب کنیم.  

 

یوونتوس در سال های اخیر در فرم خوبی قرار داشته است و همچنین یک مربی بزرگ را نیز دراختیار دارد و به همین دلیل مرحله حذفی پرشوری در پیش خواهیم داشت، رقابتی دشوار ولی زیبا. ما خاطره خوبی از یوونتوس بابت بازی با آن ها در فینال 2015 داریم اما هر دو تیم تغییراتی را در تیم خود انجام دادند ولی بازهم به همان اندازه دیدار سختی خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.