پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلیل نتایج بد گواردیولا در منچسترسیتی از نظر سرمربی لیورپول !

کد خبر : 63963  |  زمان ارسال : شنبه 28 اسفند 1395
یورگن کلوپ سرمربی قرمز های آنفیلد پیش از مواجهه با شاگردان پپ گواردیولا درخصوص عملکرد این سرمربی اسپانیایی صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش وب سایت گل، یورگن کلوپ که یکشنبه مقابل پپ گواردیولا در لیگ جزیره قرار خواهد گرفت، درخصوص عدم موفقیت پپ در منچستر سیتی پس از کم بودن شانس این تیم برای فتح لیگ جزیره و حذف از جام اتحادیه و لیگ قهرمانان اروپا، از این مربی حمایت کرد.

 

پس از ناکامی پپ به همراه خط دفاع ویران سیتی در فصل جاری که تنها امیدشان فتح جام حذفی انگلستان است، کلوپ معتقد است که مقایسه کردن تیم فعلی او با تیم های سابق اش یعنی بارسلونا و بایرن مونیخ مقایسه ای غیر منطقی می باشد چون پپ هم اکنون در حال ضعیف پروری می باشد.

 

طبق گزارش ایندیپندنت، کلوپ در حمایت از پپ گواردیولا بیان کرد:

ما واقعا داریم تیم های او را با یکدیگر مقایسه می کنیم؟، تیمی بدون داشتن مسی و داشتنش؟ تیمی بدون داشتن و نداشتن اینیستا و ژاوی آماده؟ واقعا تفاوت زیادی وجود دارد. شما نمی توانید تیم های او را با یکدیگر مقایسه کنید. او هم اکنون تیم ضعیف تری دارد. شما می توانید خواسته هایش را ببینید و متوجه شوید. این احتمالا مهم ترین چیزی است که باید در قضاوت مربیان در نظر بگیرید.

 

 

کلوپ در ادامه درخصوص مقایسه شرایط خودش با گواردیولا گفت:

آن ها وضعیتی مشابه ما را دارند. ما نیز در چند بازی عملکرد برجسته ای دشاتیم اما بابت بازی هایی که به اندازه کافی خوب نبودیم مورد قضاوت قرار گرفتیم. ما در طول هفته کارهای زیادی انجام می دهیم تا برنامه هایمان درون زمین پیاده شود و مطمئن هستم که پپ هم دقیقا همین کار را می کند. انگلستان لیگ دشواری دارد. در اسپانیا رئال مادرید همیشه به دنبال بارسلونا است و بقیه تیم های به عنوان یک رقیب معلوم نیست که سال خوبی دارند یا نه، والنسیا، اتلتیکو و سویا هر از گاهی رقابت می کنند اما بقیه تیم ها واقعا به اندازه کافی برای به چالش کشیدن بارسلونا به اندازه رئال خوب نیستند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.