سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات: یک انگلیسی روی دست بارسلونا و رئال بلند شد !

کد خبر : 63966  |  زمان ارسال : شنبه 28 اسفند 1395
درحالی بارسلونا و رئال مادرید نسبت به جذب وینیسیوس خوشبین هستند که یونایتد قبلا اقدام کرده است !

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش بلچر ریپورت، وینیسیوس جونیور ستاره و مهاجم 16 ساله فلامینگو، رئال مادرید و بارسلونا را اماده برای نبرد بر سر جذب خود می بیند اما این در شرایطی است که شیاطین سرخ یک بار برای جذب او پیشنهاد داده اند .

 

وینیسیوس که با درخشش در مسابقات قهرمانی زیر 17 سال امریکای جنوبی سر و صدای زیادی بابت مشتریان بزرگ خود به پا کرده است، طبق گزارش اسپورت بنابر گزارش لیام اسپنس از اکسپرس، رئال و بارسا در نبرد برای جذب این ستاره آینده دار به سر می برند درحالی که جک لانگ از ایندیپندنت، خبر از رد شدن پیشنهاد اول منچستر یونایتد با فاش کردن تماس تلفنی خود داد.

 

 

جک لانگ در گزارش خود اینگونه آورد که:

فرد لوز مدیر باشگاه فلامینگو به من گفت که چند وقت پیش با نماینده باشگاه منچستر یونایتد درارتباط بوده که قصد داشت در مورد امکان انتقال این بازیکن جویا شود ولی مذاکرات مدت زیادی به طول نیانجامید چونکه فرد به سادگی به نماسنده یونایتد اعلام کرد که مذاکرات درخصص آینده این بازیکن به پرداخت شدن فوری مبلغ پیشنهادی در میان بررسی سایر پیشنهادات بستگی خواهد داشت. بنابراین پس از این پاسخ، نماینده منچستر یونایتد با رد پیشنهاد مواجه گشت و هنوز هم برای تلاش مجدد وی اقدام نکرده اند.

 

وینیسیوس تا یکسال دیگر یعنی ژوئن 2018 قادر به امضای قرارداد با هیچ باشگاهی نیست و بند آزادسازی اش در قرارداد جدید او 30 میلیون یورو می باشد. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.