پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: راز مسی با حسرت ابدی یوونتوس!

کد خبر : 63975  |  زمان ارسال : شنبه 28 اسفند 1395
پس از قرعه بارسلونا و یوونتوس از ماجرای جالبی پرده برداشته شد.

اختصاصی بارسانیوزمائورو کامورانزی ستاره سال های نچندان دور باشگاه یوونتوس در گفت و گو با وب سایت گل، از راز بزرگی درخصوص لیونل مسی و این باشگاه تورینی پرده برداشت.

 

مائورو کامورانزی پس از قرعه بارسلونا و یوونتوس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ادعا کرد که مسی در سال 2005 تقریبا به عقد قرارداد با یوونتوس نزدیک شده بود اما درنهایت نتوانستند او را به خدمت بگیرند.

 

کامورانزی در این خصوص گفت:

کاپلو استعداد فوق العاده مسی را در سال 2005 دیده بود ولی ما تابحال ندیده بودیم. کاپلو مسی را به عنوان بازیکنی متفاوت شناسایی کرده بود و به ما می گفت که به یکی از بهترین بازیکنان جهان تبدیل خواهد شد. کاپلو همیشه به ما می گفت که باید در خرید او صبر کنیم تا واقعا مهارت هایش را قبل از خرید نشان دهد حتی اگر مجبور به صبر بیش از اندازه باشیم. در ان زمان سری آ بسیار لیگی پرهیجان باوجود تیم های بزرگ بود و می توان گفت بهترین لیگ جهان شناخته می شد ولی رسوایی کالچو پولی کار دستمان داد. من فکر می کنم که اگر یوونتوس در سری آ باقی می ماند مسی به یوونتوس منتقل می شد و ما لیگ قهرمانان را فتح می کردیم. من شکی در این خصوص ندارم. ممکن است که یوونتوس با داشتن مسی به همان میزان از غنائم بارسلونا دست نمی یافت اما در سطح فردی قطعا همان جوایز را کسب می کرد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.