سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

انریکه: یوونتوس ترسناک است؛ اونزوئه؟

کد خبر : 63980  |  زمان ارسال : شنبه 28 اسفند 1395
لوئیز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با والنسیا حاضر شد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش مارکا، لوئیز انریکه در کنفرانس قبل از بازی والنسیا ئرخصوص اتفاقات چند روز اخیر به ویژه حمایت بازیکنان بزرگ بارسلونا از اونزوئه و قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مورد سوال قرار گرفت.

 

انریکه ابتدا درخصوص جانشین شدن اونزوئه دستیارش به جای خود روی نیمکت بارسلونا باتوجه به حمایت اینیستا و جرارد پیکه و همچنین راکیتیچ گفت:

باوجود او غیر ممکن است که من عصبی یا ناراحت شوم چون مدت هاست که با هم دوست هستیم. در کنفرانس مطبوعاتی قبلی نیز شما از من درخصوص اونزوئه پرسیدید درحالی که حتی شایعه آن هم وجود نداشت. فکر می کنم نظرم را می دانید پس بهتر است که من در این خصوص حرفی نزنم و در حاشیه باقی بمانم.

 

انریکه در ادامه درخصوص بازی مقابل یوونتوس گفت:

در یک چهارم نهایی نمی توانید انتظار رویارویی با تیمی بزرگ را نداشته باشید. همه فینال برلین را به یاد دارند ولی علی رغم اینکه آن ها بازیکنان خود را تغییر داده اند آن ها هنوز هم حریفی دشوار و ترسناک هستند که توانایی رسیدن به بالاترین مراحل لیگ قهرمانان اروپا را دارند. آن ها شیوه های متفاوتی برای نحوه بازی کردن دارند. در چند بازی اخیر آن ها با سیستم 1-3-2-4 بازی کردند اما درنهایت به عملکرد بازیکنان بستگی دارد. من درخصوص عملکرد تیمی ان ها بیشتر از عملکرد فردی نگرانی دارم.

 

انریکه درخصوص والنسیا نیز گفت:

والنسیا همواره رقیبی دشوار و سرسخت برای ما بوده است چه در اینجا و چه در والنسیا. کیفیت بازیکنانشان بالاتر از وضعیت قرار گیری آن ها در جدول رده بندی است و تیم قدرتمندی دارند. زازا اجازه بازی مستقیم را به آن ها می دهد و اورلانا برای بازی بین خطوط  کمکشان می کند که با این وضعیت، این ها کار را برای ما پیچیده تر می کند.

 

انریکه درخصوص مونیر الحدادی نیز گفت:

مونیر نیاز به فرصت برای بازی کردن داشت و او در حال حاضر تحت هدایت وورو این فرصت را دارد. مونیر پتانسیل زیادی دارد و بسیار جوان است و هنوز هم جا برای بهبود یافتن وجود دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.