پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارکا برنامه نقل و انتقالات بارسلونا در تابستان 2017 را فاش کرد !

کد خبر : 63983  |  زمان ارسال : شنبه 28 اسفند 1395
بارسلونا احتمالا تابستان شلوغی را نخواهد داشت

اختصاصی بارسا نیوز - چه بارسلونا برنده جام شود و چه نشود در فکر برنامه ریزی برای یک تابستان شلوغ با توجه به خرید های فصل گذشته نیست . در عوض قطعا در بعضی پست های مهم مانند دفاع راست قطعا خرید خواهد داشت.

 

طبق گزارش مارکا بارسلونا در تابستان پیش رو نمیخواهد خرید های زیادی انجام دهد , بارسا تابستان گذشته در نقل انتقالات بسیار فعال بود , آنچه مشخص است ورود سرمربی جدید بعد از پایان این فصل است اما این بدان معنی نیست بارسا دست به تغییرات زیادی خواهد زد , برای مثال در بهترین حالت بارسلونا 3 خرید خواهد داشت , 1 بازیکن برای خط هافبک , 1 بازیکن برای خط دفاع و 1 بازیکن هم برای دغاع راست . سرجی روبرتو در دفاع راست خوب است اما راه حل نهایی نیست , ویدال مصدوم است پس نیاز به یک مدافع راست وجود دارد از طرفی ماسکرانو و متئو به ترتیب 33 سال و 34 هستند بنابر این ورود بازیکن جوان در این پست قابل پیشبینی است , در نهایت اینیستا در حال پیر شدن است و قطعا در فصل بعدی تعداد بازی های او کمتر از این فصل نیز خواهد شد بنابر این وجود یک بازیکن کلاسیک دیگر در این پست نیاز است . 

                                   

گفتنی است که بارسلونا در تابستان خروجی هم خواهد داشت . جرمی متئو احتمالا از تیم جدا خواهد شد و آردا توران نیز گزینه بعدی است که از چین نیز پیشنهاد دارد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.