پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گواردیولا: همانند اولین روز بارسلونا، ادعایی ندارم !

کد خبر : 63995  |  زمان ارسال : یکشنبه 29 اسفند 1395
پپ گواردیولا سرمربی منچستر سیتی با هواداران این تیم اتمام حجت کرد !

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسکای اسپورتس، پپ گواردیولا سرمربی سابق بارسلونا و حال حاضر باشگاه منچستر سیتی، پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا و با تنها امیدش برای فتح جام حذفی، اعلام کرد که هرگز در سیتی ادعای چیزی را نکرده است.

 

پپ گواردیولا ضمن صحبت در مورد اتفاقات فصل جاری به هواداران این تیم تضمین داد که با کار بیشتر قطعا در فصل آینده موفقیت های بیشتری را نسبت به فصل جاری کسب خواهند کرد.

 

گواردیولا که بابت اینکه هرگز در هفت دوره خود به عنوان مربی در لیگ قهرمانان در رسیدن به نیمه نهایی ناکام نمانده بود و جام های زیادی را در بارسلونا و بایرن را یدک می کشید، انتظارات از او برای موفقیت در سیتی نیز زیاد بود ولی پپ بیان کرد که هرگز بابت افتخارات گذشته ادعایی نداشته است و قبل از بازی امروز با لیورپول گفت:

من هرگز به اینجا نیامدم که بگویم که جامی را برنده خواهم شد. من هرگز نگفتم که در حال رفتن به سمت کسب سه گانه فصل هستیم، هرگز هم نگفتم که به دنبال دبل در قهرمانی هستیم. من هرگز این را نگفته ام. من حتی این را در اولین روز هدایت بارسلونا نیز نگفتم. من تنها قول تلاش دادم. چند بچه می توانند من را در این مورد شکست دهند ولی من به شخصه تلاش و کار زیادی کردم و به این تلاشم خیلی افتخار می کنم. من هرگز قول کسب جام ها را نمی دهم، هرگز در زندگی خودم چنین کاری نکرده ام و نخواهم کرد، حتی زمانی که به بایرن مونیخ رفتم و آن ها با یوپ هاینکس سه گانه گرفتند. هرگز قول نمی دهم، تنها تلاش خودم را انجام می دهم.

 

 

گواردیولا سپس در مورد انتقاد از خط حمله سیتی مقابل موناکو گفت:

نیمه دوم بازی مقابل موناکو به من نشان داد که زمانی که بیشتر حمله می کنید و با شدت و تلاش بیشتری بازی می کنید، می توانید ضربه بخورید و گل دریافت کنید. این بازی به من نشان داد و من را بیشتر نسبت به آنچه که باید انجام دهم متقاعد کرد.

 

پپ در ادامه درخصوص عناوین متعدد قهرمانی خود در بارسلونا و بایرن گفت:

مربیان در سرتاسر جهان تمامی عناوین قهرمانی را در یک فصل فتح نمی کنند و این وضعیت نرمالیست، دوران حرفه ای من یک استثناست. البته که می خواهیم عناوین قهرمانی را فتح کنیم چون هر کسی دلش می خواهد و ما به همین دلیل بازی و مبارزه می کنیم. زمانی که به اینجا آمدم گفتم که می خواهم تیمم خوب بازی کند تا بازی ها و در نهایت جام های قهرمانی را کسب کند، تا انجایی که ممکن است و قطعا همین را می خواستم ولی فکر می کنم که تمامی تیم های حاضر در لیگ جزیره و تمامی تیم های بزرگ جهان نیز همین نگرش را دارند. من سعی خواهم کرد که درس بگیرم و با افراد نزدیکم درخصوص اینکه چگونه می توانیم بهتر شویم صحبت می کنم تا تیم بهتری در فصل آینده داشته باشیم. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.