پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه آماری: مقایسه جدول عملکرد کوتینیو، وراتی با اینیستا !

کد خبر : 64020  |  زمان ارسال : یکشنبه 29 اسفند 1395
دو هافبک مدنظر بارسلونا برای تابستان 2017 چه عملکردی داشته اند؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش بلچر ریپورت با استفاده از آمار و ارقام وب سایت هو اسکورد، باتوجه به گزارش پر سر و صدای امروز موندو دیپورتیوو (اینجا)، عملکرد مارکو وراتی و فیلیپه کوتینیو در معر قیاس قرار گرفته است.

 

بارسلونا بی شک برای جایگزینی ژاوی هرناندز و آندرس اینیستایی که به مرور زمان پا به سن می گذارد برنامه هایی دارد که موندو خبر از وراتی و کوتینیو برای جانشینی این دو مرد اسطوره ای باشگاه بارسلونا داد که تیاگو آلکانتارا نیز گزینه مدنظر دیگر آبی اناری هاست.

 

نظرسنجی اینجا

 

از این رو، بلچر ریپورت طبق جدول زیر به مقایسه عملکردی این دو گزینه سران بارسلونا در قیاس با اینیستا با توجه به عملکردشان در لیگ های مربوطه پرداخت.

 

 

طبق جدول بالا مشخص است که کوتینیو در فصل جاری در لیگ جزیره 19 مرتبه در کنار دو ورود تعویضی برای لیورپول بازی کرده که این برای وراتی 17 در کنار 3 در لیگ 1 فرانسه می باشد. هرچند که تعداد بازی های این دو  با اینیستایی که 7 به 7 بازی کرده قابل قیاس نیست ولی هرچه باشد، اینیستا در 14 بازی حضور داشته است که عملکردی آماری او را می توان قیاس نمود.

 

از نظر گلزنی، کوتینیو با 6 گل از وراتی که 2 گل به ثمر رسانده ، عملکرد بهتری داشته است و این نشان از تمایل بیشتر کوتینیو برای بازکردن دروازه حریفان می دهد هرچند که موقعیت او در قیاس با دو بازیکن دیگر کمی جلوتر است.

 

 

از نظر تعداد پاس گل نیز کوتینیو با 5 پاس گل عملکرد تقریبا برابری با 4 پاس گل وراتی و 3 پاس گل اینیستا داشته است اما از نظر میانگین شوت در هر بازی، کوتینیو اختلاف فاحشی دارد.

 

کوتینیو میانگین 3.3 شوت در هر بازی را برای خود ثبت کرده درحالی که این امار برای وراتی 0.3 و برای اینیستا 0.8 می باشد.

 

اما از نظر پاس کلیدی، وراتی با میانگین 2.4 بسیار بهتر از اینیستا با 1.1 است و کوتینیو نیز با 2.1 نزدیک به وراتی می باشد هرچند که تفاوت سطح لیگ ها نیز باید مورد ملاک قرار بگیرد.

 

 

از نظر دریبلینگ، کوتینیو با میانگین 2 دریبل در هر بازی بهتر از اینیستا با 1.5 و وراتی با 1.4 عمل کرده ولی دقت پاس او با 82.9 کمتر از اینیستا با 87.2 و وراتی با 89.5 است.

 

نظر شما چیست؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.