سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمار: به لیگ جزیره خواهم رفت !؛ کار کردن با این مربیان آرزوست

کد خبر : 64066  |  زمان ارسال : دوشنبه 30 اسفند 1395
نیمار جونیور مصاحبه جالبی با سان انجام داد.

اختصاصی بارسانیوز – پس از بازی با والنسیا و آخرین بازی باشگاهی قبل از بازی های ملی، نیمار در مصاحبه ای با سان، درخصوص علاقه اش برای بازی در لیگ جزیره خبر داد.

 

درحالی که لیگ جزیره از نظر اکثر هواداران جذاب ترین لیگ دنیای فوتبال بابت هیجان فوق العاده اش است و هم اکنون مربیان بزرگی در این لیگ حضور دارند، ولی در تیم منتخب سال 2016 با حضور 8 بازیکن از لالیگا، 2 بازیکن از سری آ ایتالیا و یک بازیکن از بوندسلیگا جایی برای هیچ یک از بازیکنان حاضر در لیگ جزیره نبود ولی با این حال این لیگ مورد علاقه ستاره های بزرگ دنیای فوتبال نظیر نیمار جونیور است.

 

نیمار درخصوص علاقه به بازی در لیگ جزیره در گفت و گو با سان:

لیگ جزیره رقابتی است که من را شگفت زده می کند. من سبک بازی تیم های انگلیسی و و تیم های آن را دوست دارم و چه کسی می داند؟ شاید روزی در انگلستان بازی کنم، بله، من بازی در انگلستان ر ا دوست دارم.

 

 

نیمار در ادامه درخصوص اینکه کدام باشگاه های انگلستان را می پسندد گفت:

من منچستر یونایتد، چلسی، آرسنال و لیورپول را تحسین می کنم چون همیشه در رقابت برای کسب قهرمانی هستند و همچنین مربیان بزرگی چون مورینیو و گواردیولا در این لیگ حضور دارند. این ها مربیانی هستند که هر بازیکنی همکاری با آن ها را دوست دارد. در لیگ جزیره شما هرگز نمی توانید قهرمان را پیش بینی کنید و همیشه سورپرایز خواهید شد دقیقا مثل لستر سیتی که سال گذشته فصل بزرگی را رقم زد و به همین دلیل اگر در ادامه مسیر لیگ قهرمانان با آن ها مواجه شدیم باید به آن ها احترام بگذاریم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.